راه اندازی کارت های اعتباری جدید امریکن اکسپرس با پاداش های دیجیتال

راه اندازی کارت های اعتباری جدید امریکن اکسپرس با پاداش های دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

American Express، یکی از بزرگترین شرکت های خدمات پرداخت کارت های اعتباری در جهان، از راه اندازی رسمی یک کارت اعتباری جدید خبر داده است که به کاربران جوایز ارز دیجیتال ارائه خواهد کرد. این راه اندازی یکی از جدیدترین ادغام های بین بازار مالی سنتی و صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود. این سرویس جدید به لطف همکاری اخیر امریکن اکسپرس با Abra، شرکت خدمات ارز دیجیتال توسعه یافته است.

امریکن اکسپرس با همکاری جدید خود با Abra وارد بازار ارزهای دیجیتال شده است، این همکاری به کاربران دارندگان کارت اعتباری اجازه می دهد کارت های اعتباری جدید با پاداش های دیجیتال را دریافت نماید. در یک بیانیه مطبوعاتی اخیر، Abra اظهار داشت که Abra Crypto Card جدید به شبکه امریکن اکسپرس متکی و با دلار آمریکا معامله خواهد شد.

جوایز ارزهای دیجیتال برای هر ارز دیجیتال و هر مقدار خرید ارائه خواهد شد. همزمان، شرکت آبرا از ویژگی جدید خود رونمایی کرده است، این ویژگی به کاربران امکان خرید و فروش توکن های غیرقابل تعویض،NFT را فراهم می کند. جوایزی که کاربران از طریق قابلیت جدید بازگشت نقدی دریافت خواهند کرد را می‌ توان با 100 ارز مجازی مختلف بدون نیاز به پرداخت هزینه تراکنش مبادله کرد.

اهداف همکاری در راستای تسهیل عملکرد فین تک ها و گسترش فن آوری دیجیتال

براساس اظهارات رئیس خدمات شبکه جهانی امریکن اکسپرس، یکی از راهکارهای حمایت از تکامل و نوآوری تجارت، تسهیل عملکرد فین ‌تک‌ ها برای توسعه و مقیاس ‌بندی راه ‌حل‌ های پرداخت نوآورانه با استفاده از شبکه پرداخت جهانی آمریکن اکسپرس و پلتفرم Amex/i2c می باشد.

طبق گزارش نیلسون، امریکن اکسپرس چهارمین شبکه بزرگ کارت اعتباری در جهان می باشد، امریکن اکسپرس همچنین در سال 2020 سهم بازار 10.17 درصدی را در اختیار داشته است. در چند سال گذشته، شاهد گسترش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بوده ایم. در واقع، بیت کوین توانسته از زیر 20000 دلار به بیش از 69000 دلار در سال 2021 برسد. بیت کوین اکنون با قیمتی نزدیک به 29350 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 560 میلیارد دلار می باشد، از این رو تسهیل خدمات دیجیتال همزمان با گسترش ارزهای دیجیتال ضروری است.

به لطف شرکت های ابرا و امریکن اکسپرس، امکان دسترسی تعداد زیادی از کاربران، برای اولین بار، به ارزهای دیجیتال وجود خواهد داشت. این اقدام می تواند آغازی برای سایر ارائه دهندگان کارت اعتباری بزرگ برای راه اندازی راه حل ها و پاداش های ممکن مرتبط با ارزهای دیجیتال باشد. هم اکنون چندین صادرکننده کارت اعتباری وجود دارد که به کاربران امکان پرداخت در ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

هم اکنون کارت های نقدی دیجیتال دیگری در بازار موجود می باشد. کارت بایننس ویزا، کارت نقدی رابین هود از جمله این موارد می باشند که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می کنند. همچنین از آنجایی کارت اعتباری ویزا با پلتفرم های زیادی شریک شده است؛ احتمالاً به زودی، محصولات جدیدی وارد بازار خواهند شد. 
 

تگ ها