راه اندازی یک استیبل کوین جدید با پشتوانه پزو مکزیک توسط tether.to

راه اندازی یک استیبل کوین جدید با پشتوانه پزو مکزیک توسط tether.to
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌ هایTriple-A، شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال، چهل درصد از شرکت ‌های مکزیکی به دنبال استفاده از بلاک چین و ارزهای دیجیتال به شکلی هستند که مکزیک را به قطب بعدی ارزهای دیجیتال آمریکای لاتین و به یک مکان برتر تبدیل می ‌کند. Tether، شرکت پلتفرم tether.to، در 27 می راه ‌اندازی MXNT خود را اعلام کرده که در اصل یک استیبل کوین متصل به پزو مکزیک می باشد.

براساس اظهارات تیم توسعه، توکن های MXNT در ابتدا از اتریوم، ترون و پالیگان پشتیبانی خواهند کرد. همچنینMXNT به سه توکن ارز فیات دیگرمتصل خواهد شد که شامل USDT وابسته به دلار آمریکا، EURT متصل به یورو CNHT  متصل به یوان می باشند.

به گفته تیم توسعه این راه اندازی به دلیل مشکلات ناشی از نقل و انتقال پول صورت گرفته است. تیم توسعه با ارائه توضیحات بیشتر اظهار داشت که جریان چند میلیارد دلاری حواله به مکزیک و بالعکس و مشکلات مربوط به انتقال پول فرصتی را برای استفاده و پذیرش استیبل کوین ایجاد کرده است؛ بر اساس بیانیه این شرکت، MXNT پزو مکزیک بر روی بلاک چین فعال و گزینه ای سریع تر و ارزان تر برای انتقال دارایی خواهد بود.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فن آوری تتر، گفت که شرکت tether.to در سال گذشته شاهد افزایش استفاده از ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین بوده‌ است، از این رو نیاز شرکت به گسترش خدمات خود در این منطقه ضروری است. وی افزود که راه اندازی استیبل کوین وابسته به پزو، سرمایه با ارزشی برا کاربران پزو مکزیک خواهد بود. همچنین استیبل کوین MXNT می تواند نوسانات فیات را برای استفاده کنندگان به حداقل برساند. همچنین کاربران تتر در این بازار کاملاً جدید می توانند از تجربه کاربری شفاف بهره ببرند.

در ادامه توضیحات آردوینو آمده است که راه ‌اندازی MXNT یک بستر آزمایشی برای ورود کاربران جدید در بازار آمریکای لاتین را فراهم می نماید و راه را برای استیبل کوین ‌های ارز ثابت بیشتر در منطقه هموار خواهد کرد.

مالیات ارزهای دیجیتال در مکزیک

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای استفاده از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در مکزیک وجود ندارد. با این حال، قوانینی در مورد نحوه استفاده از این فن آوری مالی جدید توسط افراد و مشاغل وجود دارد. برای مثال فرماندار شهر Prospera، جوئل بومگار اخیرا اعلام کرده که بیت کوین در Prospera به عنوان یک مناقصه قانونی عمل خواهد کرد. براساس توضیحات وی؛ این بدان معناست که هیچ مالیات بر عایدی سرمایه بر بیت ‌کوین وجود نخواهد داشت و شهروندان این منطقه می توانند آزادانه در بیت‌ کوین معامله نمایند، همچنین در صورت نیاز می ‌توان مالیات و هزینه‌ ها را در حوزه قضایی بیت ‌کوین پرداخت کرد. با این حال هیچ قانون مالیاتی در مکزیک وجود ندارد که به ارزهای دیجیتال از هر نوعی اشاره نماید.

همچنین شرکت Volabit؛ توسعه دهنده پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، به کاربران مکزیک خدمات مالی مبتنی بر بیت کوین ارائه می دهد که این خدمات شامل پرداخت آنلاین، انتقال پول برون مرزی و حواله می باشد.
 

تگ ها