راه اندازی

راه اندازی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ در وب سایت رسمی خود از راه اندازی زمین بازی دیجیتال مبتنی بر متاورس خود با نام Space Tycoon خبر داده است، این ویژگی بر روی پلتفرم متاورسی Roblox توسعه یافته است. کاربران این فضای دیجیتال، قادر به ساخت و اجرای بازی خواهند بود، همچنین می ‌توانند تجربیات خود را با آواتارهای متفاوت به اشتراک بگذارند.

متاورس جدید شامل محیط گیمینگی است که می توان در آن سایر محصولات سامسونگ را با انتخاب اجزای اصلی ساخت. کاربران همچنین می توانند از طریق فروشگاه درون برنامه ای، آیتم های بازی را خریداری نمایند.

ویژگی های Space Tycoon 

Space Tycoon که یک زمین بازی مجازی و دیجیتال است فضای جدیدی برای کاربرانی است که قبلاً بخشی از پلتفرم متاورسی Roblox بوده اند. کاربران در Space Tycoon قادر خواهند بود با افراد جدید ملاقات کرده و همچنین تجربیات متفاوتی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در طراحی Space Tycoon، ایستگاه فضایی و آزمایشگاهی وجود دارد که کارکترهای متفاوت قادر به انجام تحقیقات و ترکیب مواد مختلف به منظور ساخت یک محصول جدید در منطقه آزمایشگاهی می باشند. هعمچنین برخی از محصولات در منطقه معدن بازی یافت می شود. این محصولات شامل گوشی های هوشمند، تلویزیون، ساعت و بسیاری از اقلام مجازی دیگر می باشد.

براساس اظهارات جینسو کیم، معاون اجرایی بازی متاورسی سامسونگ؛ هدف از ایجاد بازی متاورسی اخیر ایجاد تجربه جدید برای نسلZ و تجربیات دیجیتالی معنادار و سرگرم کننده برای مشتریان فعلی و آینده بوده است و احتمالا سامسونگ با توسعه پروژه های متاورسی بیشتر به این روند ادامه خواهد داد.

سامسونگ و متاورس

متاورس اساسا دنیایی از جوامع مجازی بی پایان و به هم پیوسته است که در آن افراد می توانند با استفاده از هدست واقعیت مجازی، عینک واقعیت افزوده، برنامه های گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر با یکدیگر ملاقات، کار یا بازی کنند. سامسونگ با هدف گسترش خدمات خود از طریق مشارکت با شرکت های نرم افزاری مختلف وارد دنیای متاورس شده است و حجم بیشتر این مشارکت تا کنون به سمت گیمینگ و سرگرمی گرایش داشته است. 

سامسونگ در حال حاضر با همکاری شرکای خود، در حال توسعه پروژه ‌هایی متاورسی می باشند و اخیرا پلتفرم NFT خود را با مشارکت Nifty Gateway، بازار محبوب NFT راه اندازی کرده است. Nifty Gateway امکان ارائه NFT ها از طریق تلویزیون های هوشمند سامسونگ برای کاربران فراهم کرده است.

همچنین سامسونگ در راستای ارتقای پلتفرم ‌های مبتنی بر متاورس، سرمایه و منابع خود را افزایش داده است. در آوریل سال جاری نیز سامسونگ در دور سرمایه گذاری سری A شرکت متاورسی کره ای Doubleme شرکت کرده است. 
 

تگ ها