رشد بازی های متاورسی Mars4 در ژاپن

رشد بازی های متاورسی Mars4 در ژاپن
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با وجود بازار ارزهای دیجیتال راکد و سرمایه گذاران محتاط و مردد، برخی از حوزه های دیجیتال حتی در چنین شرایطی رشد می کنند، Mars4، یک پروژه بازی برای کسب درآمد P2E، شاهد افزایش فروش NFT بوده است. Mars4 به لطف نسخه نمایشی بازی و کمک های KOL ژاپنی در حال رشد می باشد. KOL مخفف Key Opinion Leader، به عنوان فردی است که در یک زمینه خاص خبره در نظر گرفته شده و نظرات وی توسط عموم پذیرفته می شود. بازاریابی به روش KOL امکان جذب مخاطبان هدف در صنعت را گسترش می دهد.

بازی متاورسی Mars4، در هفته ‌های اول ژوئن فروش بیشتری داشته است. استفاده بازی Mars4 از یک استراتژی بازاریابی منطقه ای باعث افزایش محبوبیت این بازی در ژاپن شده است. Mars4 با همکاری KOL هایی مانند Daisuke و CryptoTrain بازار ژاپن را در دست گرفته است. Mars4 همچنین قصد دارد به بازارهای دیگر در مناطق دیگر گسترش یابد که این اقدام منجر به قرار گرفتن در معرض پروژه بیشتر و رشد سریعتر خواهد بود.

معرفی بازی متاورسی Mars4

این بازی متاورسی با استفاده از دو دارایی مهم بلاک چین؛ ارز دیجیتال و NFT ایجاد شده است. با استفاده از Mars4، می توان یک قطعه بی نظیر از زمین مریخ، Marsرا خریداری و با آزادی کامل برای کاوش، رشد و شکل ‌دهی زمین متاورسی شانس بقا را افزایش داد.NFT برای انواع وسایل نقلیه درون بازی و سایر محصولات به زودی در Mars4 در دسترس خواهند بود.

دلارMARS4 ، ارز درون بازی است که می توان برای چندین فعالیت متاورسی از جمله تجارت استفاده کرد. دلار MARS4 احتمالا هم به صورت فعال، از طریق بازی و هم به صورت غیرفعال، بصورتNFT به دست می آید. دلار MARS4، آلت کوینی است که می توان از آن در خارج از بازی نیز استفاده کرد. ادغام ارزهای دیجیتال در بازی های متاورسی به رشد و محبوبیت آن کمک می کند.

کسب درآمد غیرفعال از سرمایه گذاری درNFTهای Mars4

استخر جامعه به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از NFT ها به صورت غیرفعال درآمد کسب کنند. هر بار که کاربر NFTهای Mars4 خریداری می کند، امتیاز بهره وری وی بهبود می یابد. همچنین مالکان زمین متاورسی می توانند استخر مشترک را به روی عموم باز کنند و وجوه آن را در مقادیری که به رتبه بندی بهره وری آنها بستگی دارد بین دارندگان NFT توزیع نمایند. اگر امتیاز بالاتر باشد، در طول توزیع کاربر سود بیشتری دریافت خواهند کرد.

همچنین از آنجایی که Mars4 قرار است توسط جامعه اداره شود، سیستم رای گیری اولین گام به سمت یک DAO شدن است که براساس آن هر کسی می تواند بخشی از حکومت Mars4 باشد. استخر جامعه Mars4 به طور منظم با دلارهای MARS4 که از منابع بسیاری دریافت می شود، در حال افزایش نقدینگی خود خواهد بود. این استراتژی سرمایه ‌گذاران را قادر می ‌سازد تا پاداش ‌های منظمی را برای ایجاد NFT بدون هیچ تلاشی دریافت نمایند.
 

تگ ها