سرمایه گذاری های NFT و گیمینگ Cryptoys

سرمایه گذاری های NFT و گیمینگ Cryptoys
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Cryptoys، استارت ‌آپ مبتنی بر NFT، اخیرا اعلام کرده است که 23 میلیون دلار در دور سرمایه‌ گذاری سری A با مدیریتa16z جمع ‌آوری کرده است. این شرکت که به دنبال ترکیب NFT با دنیای گیمینگ و اسباب ‌بازی ‌های دیجیتال است، در حال راه اندازی پروژه ای بنام «cryptoyverse» می ‌باشد، که در آن ویژگی ‌های بازی برای کسب درآمد، P2E را نیز راه اندازی خواهد کرد و قرار است بزودی از توکن های خود رونمایی کند.

همزمان با مارکت نزولی ارزهای دیجیتال، بازارNFT نیز با رکود خفیفی مواجه شده است که اخیراً بر قیمت ها و محبوبیت پروژه های NFT تأثیر گذاشته است. با این حال، پروژه هایی هستند که در میان رکود سرپا مانده و پیشرفت کرده اند. کریپتویز، استارتاپ NFT که اخیرا از اتمام یک دور موفقیت آمیز تامین مالی خبر داده است، یکی از این شرکت هاست.

دور سرمایه ‌گذاری سری A این شرکت که 23 میلیون دلار جمع ‌آوری کرد با مدیریت شرکت دیجیتال a16z، با مشارکت شرکت‌ های دیگری از جمله بزرگ‌ ترین کمپانی اسباب بازی ‌سازی Mattel، شرکت بلاک چین Dapper Labs، شرکت سرمایه ‌گذاری Draper & Associates، شرکت فین تک سرمایه گذاری  Acrew Capital، شرکت سرمایه گذاری بلاک چین Coinfund، شرکت گیمینگ هنگ کنگی Animoca Brands  و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Sound Ventures صورت گرفته است.

شرکت کریپتویز از این سرمایه‌ ها برای توسعه بیشتر پروژه جدید خود، cryptoyverse استفاده خواهد کرد، که هدف آن ایجاد یک شرکت توسعه جدید برای تعامل با NFT و خدمات بازی برای کسب درآمد P2E در بلاک چین Flow می باشد، فن آوری مشابه ای که توسط Dapper Labs برای استقرار برنامه NBA Top Shot شناخته شده خود استفاده می ‌شود.

مدیر عامل کریپتویز درخصوص افزایش جایگاه کاربری در پلتفرم گیمینک برای کسب درآمد P2E نیز اظهار داشت که شرکت قرار است با توسعه فن اوری وب3 خود گامی موثر برای جذب میلیون ‌ها کاربر بردارد. آریانا سیمپسون، پارتنر تجاری a16z که در مرحله رونمایی از پروژه نیز شرکت کرده است، اظهار داشت: پتانسیل بالای خلاقیت تیم توسعه کریپتویز دلیل خوشحالی و هیجان نسل بعدی مصرف کنندگان، کلیکسیونرها و سرمایه گذاران خواهد شد.

عملیات راه اندازی پروژه cryptoyverse

براساس اظهارات شرکت کریپتویز، این شرکت قرار است ویژگی های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه نمایند، از جمله ویژگی های جدید امکان کسب NFT برای ورود به پلتفرم خواهد بود. همچنین برای کسب درآمد، این پلتفرم قصد دارد یک جفت توکنToyken و Binary Dust را منتشر و توسعه دهد.

همچنین کریپتویز اخیراً وارد شراکتی با بزرگ‌ ترین کمپانی اسباب بازی ‌سازی، Mattel شده که در دور سرمایه گذاری سری A نیز مشارکت داشته است.هدف از این همکاری وارد کردن برخی از خطوط اسباب بازی کلاسیک این شرکت به دنیای دیجیتال خواهد بود. طبق گزارش‌ ها، این لاین احتمالا شامل اسباب ‌بازی ‌هایی مانند Hot Wheels، Barbie و Masters of the Universe خواهند بود که به عنوان آواتار برای استفاده در دنیای کریپتویز فروخته خواهند شد.
 

تگ ها