سه ارز دیجیتال که این هفته باید از آنها دوری کنید!

سه ارز دیجیتال که این هفته باید از آنها دوری کنید!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

در هفته آینده شما باید از خرید و فروش سه ارز دیجیتال جلوگیری کنید تا ضرر نکنید. در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال، معامله گران و تریدرهای حرفه ای می دانند که شناسایی ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از معامله می تواند به اندازه تعیین دقیق سرمایه گذاری سودآور یا سیگنال ارز دیجیتال خیلی مهم باشد. به خصوص این هفته محکوم به رویداد تکان دهنده هک پولونیکس(Poloneix) بود که مسئول بیش از 122 میلیون دلار سرقت شده از صرافی ارزهای دیجیتال جاستین سان بود.
در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال شما باید اخبار مهمی که منتشر می شوند را زیر نظر بگیرید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. از میان صدها توکنی که اکنون در کیف پول رمزنگاری هکرها قرار دارند، سه مورد از آنها خطر زیادی را برای معاملات ارزهای دیجیتال ایجاد می کنند و باید از هفته آینده تا زمانی که اوضاع حل شود، از معامله یا خرید و فروش این رمز ارزها جلوگیری کرد.
در واقع سه توکن در زمان انتشار در برابر هر یک از ارزش های بازار خود دارای وزن بیشتری از ارزش سرمایه سرقت شده هستند. در این زمینه اگر پولونیکس موفق به انحلال آنها شود، فروش برای این پروژه های تاثیر بیشتری خواهد داشت. از جمله از رمز ارزهایی که باید از معامله آنها در هفته آینده جلوگیری کرد، می توان به ارز دیجیتال فلوکی(FLOKI)، ارز دیجیتال سایتما(SAITAMA) و رمز ارز OX اشاره کرد.
با این وجود، جاستین سان با سایر صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز برای کاهش تاثیرات احتمالی هک همکاری می کند. با این کار، هدف این موسسه ها محدود کردن ظرفیت هکرها برای انحلال توکن های به سرقت برده شده از پولونیکس است. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، توصیه می کنیم تا به سراغ رمز ارزهای فلوکی، سایتما و رمز ارز OX نروید.
 

تگ ها