سودآوری کاردانو در مارکت با نزدیک تر شدن ارتقاء واسیل

سودآوری کاردانو در مارکت با نزدیک تر شدن ارتقاء واسیل
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیشتر ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر نوسانات صعودی و مثبت خود را آغاز کرده اند، با این حال، طبق گزارش کوین مارکت کپ روند صعودی کاردانو متفاوت از بقیه بوده و ارز دیجیتال کاردانو، یکی از بزرگترین رقبای اتریوم با انتشار خبر راه اندازی ارتقاء واسیل و فرایند ادغام اتریوم به سودآورترین ارز مارکت تبدیل شده است.

ارز دیجیتال کاردانو با وجود نوسانات در یک روند نزولی بلندمدت، به طور مداوم سطوح مقاومتی اصلی خود را آزمایش کرده و هم اکنون به دنبال آغاز یک روند بازیابی قدرتمند می باشد. این اقدام درحالیست که سودآوری کلی دارایی در مقایسه با اتریوم یا حتی بیت کوین که تقریباً 80 درصد اصلاح شده است، در یکی از پایین ترین سطوح خود قرار دارد.

کاردانو هم اکنون به شدت در تلاش است که از سطح مقاومت میانگین متحرک 50 روزه خود عبور نماید. در صورتی که این سطح مقاومت شکسته شود، کاردانو می تواند به سمت سطح مقاومت بعدی در 0.7 دلار حرکت کند، سطحی که با میانگین متحرک 200 روزه ارز هم راستا می باشد.

با این حال به گفته کارشناسان؛ با توجه به حجم نسبتا پایین معاملات و نقدینگی در 48 ساعت اخیر، روند صعودی فعلی احتمالا به دلیل عدم وجود فشار فروش بوده است.

تاثیر توسعه شبکه کاردانو بر قیمت ارز

اکوسیستم کاردانو از ابتدای ماه سپتامبر با خبرهای تکنیکال و فاندامنتال بسیاری روبه رو بوده، طبق اظهارات تیم توسعه اکوسیستم کاردانو هارک فورک واسیل در در 22 سپتامبر ارتقاء و راه اندازی خواهد شد. همچنین شبکه کاردانو از توسعه و عرضه کیف پول  GeroWalletخود نیز خبر داده است. 

برخی کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند از آنجایی که ارزش بنیادی و فاندامنتال شبکه های بلاک چین عامل تعیین کننده در چرخه های صعودی بعدی در بازار می باشند، پروژه های بزرگی از جمله کاردانو طی روند صعودی بعدی مارکت شکوفا خواهند شد. در عین حال، دارایی های ریسکی از قبیل شیبا اینو با وجود روند صعودی فعلی نمی توانند توجهات سرمایه گذاران بسیاری را جلب نمایند، مگر اینکه مارکت مجددا در ناحیه اشباع خرید این ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

کاردانو همچنین از سیستم اثبات سهام استفاده می کند که در آن دارندگان ارز موظف به تایید تراکنش‌ در ازای دریافت پاداش می باشند. پاداش دهی راهی جذاب برای کسب درآمد از این شبکه است و صرافی های ارز دیجیتال امکان استیکینگ با هزینه کم یا بدون هزینه را برای کاربران فراهم می کنند.

در نهایت، کاردانو به عنوان هفتمین ارز دیجیتال بازار با ارزش حدود 17.01 میلیارد دلار سهم 1.66 درصدی از کل مارکت را در اختیار دارد. هر واحد از کاردانو در این لحظه با قیمت 0.498657 دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن بیش از 835 میلیون دلار بوده است. قیمت کاردانو در یک روز اخیر بیش از 5 درصد افزایش یافته است.