سولانا در تعداد کیف پول های فعال اتریوم برتری دارد!

سولانا در تعداد کیف پول های فعال اتریوم برتری دارد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، ارز دیجیتال سولانا(SOL) در کیف پول فعال روزانه بر اتریوم تسلط دارد. به نظر می رسد سولانا بتواند به 140 دلار بازگردد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، قطعا می دانید که سولانا یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی در بازار است که به عنوان رقیب اتریوم شناخته می شود.
توجه داشته باشید، سولانا(SOL) نسل چهارم بلاک چین، با نگاهی به معیارهای روی زنجیره بازگشت قابل توجهی را انجام داده است. Step Data Insights در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) با استناد به داده های Artemis اشاره کرد که کیف پول ارز دیجیتال فعال روزانه سولانا پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشگام را تغییر می دهند. این پیشرفت زمانی است که قیمت سولانا در چند ماه گذشته از سطوح مقاومت قبلی گذشته است.
به طور کلی، احیای قیمت سولانا(SOL) ادامه دارد و کیف پول های فعال روزانه اتریوم را برمی گرداند. طبق گزارش های به دست آمده از Step Data Insights، کیف پول های فعال روزانه سولانا در حال حاضر در حدود 400 هزار قرار دارند که کمی از اتریوم فاصله دارند. این افزایش فعالیت نشان می دهد که سولانا در حال جذب پایگاه کاربران رو به رشد است و افراد به جمع آوری و خرید سولانا ادامه می دهند.
بهتر است بدانید، افراد زیادی مشتاق کشف اکوسیستم های ارز دیجیتال سولانا(Solana) هستند که شامل NFT، دیفای و سایر پروتکل ها هستند. داده های Artemis نشان می دهد که سولانا همچنین اتریوم را در تعداد تراکنش های روزانه تحت الشعاع قرار می دهند. اگرچه اتریوم در ارزش کل دیفای قفل شده پیشتاز است، هزینه کم و محیط مقیاس پذیر سولانا می تواند توضیح دهد که چرا کاربران این شبکه با کارایی بالا را انتخاب می کنند.
بهبود سولانا می تواند با اقدام قیمت مطلوب اخیر در سه ماهه چهارم 2023 شروع شود. برای تعیین کمیت، Step Data Insights اشاره می کند که سولانا در سه ماه گذشته بیش از 210 درصد افزایش یافته است و می تواند همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد.