سیفمون(Safemoon) با اتهامات SEC تا 50 درصد سقوط می کند

سیفمون(Safemoon) با اتهامات SEC تا 50 درصد سقوط می کند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که تازه منتشر شده است، مدیران پروژه ارز دیجیتال سیفمون(Safemoon) با اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) روبرو شده اند که همین مسئله باعث شده است تا قیمت سیفمون بیش از 50 درصد سقوط کند و دارندگان آن ضرر کنند. اتهامات SEC بر علیه ارز سیفمون را می توان به عنوان سیگنال ارز دیجیتال برای فروش رمز ارز سیفمون در نظر گرفت.
سازمان SEC اخیرا اتهاماتی را بر علیه ارز دیجیتال سیفمون، بنیانگذار این رمز ارز، مدیر عامل شرکت جان کارونی و مدیر ارشد فناوری توماس اسمیت اعلام کرده است و قیمت سیفمون نوسانات زیادی را تجربه می کند. اگر نوسان گیری در ارز دیجیتال را بلد باشید، می توانید سود زیادی از نوسانات قیمت سیفمون کسب کنید.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) ادعا می کند که این افراد یک طرح تقلب گسترده شامل فروش ثبت نشده ارز سیفمون(SFM) یک امنیت دارایی رمزنگاری همانطور که توسط SEC تعریف شده است، طراحی کردند و سعی می کردند تا از دارایی های کاربران سوء استفاده کنند. کاربرانی که به فعالیت فریبکارانه تیم سیفمون شک کرده بودند، گزارش هایی را صادر کردند که در آخر سازمان SEC اتهاماتی را بر علیه تیم سیفمون اعلام کرد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت سیفمون می تواند تحت تاثیر این شکایت قرار بگیرد و بیش از 50 درصد سقوط کند.
در این شکایت نامه گفته شده است که تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال سیفمون(Safemoon) به جای ارائه سودهای وعده داده شده، میلیاردها دلار ارز دیجیتال را به سرقت بردند و خسارت های سنگین و جبران ناپذیری را وارد کاربران و دارندگان سیفمون کردند. طبق این شکایت نامه، افراد پشت پرده سیفمون، باید خسارت های وارد شده را جبران کنند و دارایی های به سرقت رفته را برگردانند.
 

تگ ها