شیب رو به رشد XDC، آیا رشد قیمتی ادامه دارد؟

شیب رو به رشد XDC، آیا رشد قیمتی ادامه دارد؟
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه XDC پس از تغییرات قیمت در هفته‌های گذشته، اکنون در راه رسیدن به قیمت هدف 0.1 دلار است. این توکن اکنون در میان ارزهای دیجیتال پرجستجو قرار دارد و در رتبه چهارم لیست ارزهای دیجیتال پرطرفدار CoinMarketCap قرار دارد. با این حال، این سوال باقی می ماند: XDC تا چه زمانی می تواند این موقعیت را حفظ کند؟ آیا گاوها به اندازه کافی قوی هستند که از قیمت پیش بینی شده 0.1 دلار فراتر روند؟ 

XDC در بحبوحه رکود بازار اوج می گیرد، چه چیزی به حرکت قیمت آن کمک میکند؟

شبکه XDC امروز، 4 آگوست، روند رو به رشدی را تجربه کرده. با حرکت صعودی این توکن در صبح جمعه 16.7 درصد افزایش یافت. همچنین با بیش از 45 درصد سود هفت روزه و 162 درصد رشد ارزش 30 روزه، به عنوان بزرگترین توکن سودآور در بازار ظاهر شد. از 6 جولای، XDC با 0.03238 دلار معامله شد، اما بعداً رسیدن به اوج ماهانه 0.09092 دلار در 3 آگوست، بیش از 180 درصد در 30 روز گذشته صعود کرد. XDC در 4 آگوست به 0.09134 دلار به بالاترین سطح یک هفته ای رسید که نزدیک به 50 درصد نسبت به قیمت ثبت شده در 29 جولای افزایش داشت. این حرکات چشمگیر، توکن را به بهترین ارز دیجیتال در بازه زمانی 30 روزه و هفت روزه تبدیل کرده است. اگرچه این جریان همچنان صعودی است، اما از زمانی که قیمت از 0.09146 دلار به 0.081 دلار تغییر کرده، رشد این توکن اندکی متوقف شده است. رشد قیتی XDC میتواند ناشی از دستاوردهایی از جمله مشارکت بین XDC Network و Infocomm Media Development Authority (IMDA) سنگاپور باشد. بر اساس گزارش بلومبرگ در 28 ژوئیه، پروژه رمزنگاری ادغام شده با TradeTrust IMDA  یک چارچوب با قابلیت همکاری قابل اعتماد اسناد تجارت الکترونیکی را در پلتفرم های دیجیتالی امکان پذیر می کند. این تلاش مشترک به TradeTrust IMDA اجازه می دهد اسناد را تأیید و انتقال دهد. چنین قابلیتی می تواند دید تجارت، اثبات اصالت و منشاء اسناد را افزایش دهد. بر اساس این گزارش، این مشارکت نقطه عطفی برای شبکه XDC به شمار می‌رود، زیرا می‌تواند دامنه دسترسی و پایگاه کاربران خود را گسترش دهد. چنین رشدی احتمالاً منجر به جهش قابل توجهی در معاملات و فعالیت‌های تجاری فعال خواهد شد و می‌تواند یکی از عوامل اصلی افزایش رشد XDC در چند روز گذشته باشد.

چشم انداز بازار XDC ؟

نمودار XDC/USD معاملات توکن را زیر خط سیگنال همگرایی/واگرایی میانگین متحرک نشان می دهد. این نشان دهنده یک حرکت نزولی است. همچنین، RSI نشان می دهد که این توکن به منطقه اشباع فروش نزدیک می شود. علاوه بر این، خرس ها مقاومت سختی در سطح 0.0851 دلار تشکیل داده اند. اگر گاوها نتوانند شتاب خود را افزایش دهند، خرس هاآماده هستند تا XDC را به پایین ترین سطح برسانند. با این حال، اگر گاوها به اندازه کافی صعود کنند تا قیمت را به بالای 0.851 دلار برسانند، منطقه هدف بعدی سطح 0.09166 دلار خواهد بود.