صرافی ارزهای دیجیتال اسپانیایی Bit2meبدنبال جذب کاربران 2gether

صرافی ارزهای دیجیتال اسپانیایی Bit2meبدنبال جذب کاربران 2gether
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Bit2me، صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی به دنبال جذب کاربران 2gether، دیگر صرافی اسپانیایی می باشد. صرافی 2gether برای ادامه فعالیت کاربران از آنها درخواست هزینه 20 یورویی کرده و حساب برخی از کاربران را مسدود کرده است، صرافی Bit2me با پرداخت این هزینه کاربران این صرافی را جذب خواهد کرد. کاربران بدون پرداخت هزینه اضافی می توانند با انتقال دارایی های خود به پلتفرم Bit2me به فعالیت خود ادامه دهند.

Bit2me، صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی، در هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد کاربران حساب ‌های مسدود صرافی 2gether را جذب نماید. Bit2me اعلام کرده است که با کاربران صرافی اجازه خواهند داشت تا وجوه و حساب‌ های خود را برای ادامه فعالیت به این پلتفرم منتقل نمایند.

لیف فریرا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bit2me اظهار داشته است که آموزش، دانش و نوآوری کلید های اساسی ارائه و گسترش فن آوری های دیجیتال به کل جامعه می باشد، همچنین Bit2Me متعهد به گسترش نو آوری های دیجیتال و فن آوری بلاک چین برای حال و آینده است.

چالش های اخیر صرافی دیجیتال 2gether

2gether، یکی از قدیمی ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در اسپانیا، در اوایل ماه جولای به طور ناگهانی حساب های رایگان کاربران را مسدود کرده است. این پلتفرم دلیل این اقدام را وضعیت فعلی بازار اعلام کرده است. علاوه بر این اقدام، این پلتفرم اکانت های خود را از رسانه های اجتماعی از جمله توییتر حذف کرده است.

2gether اولین صرافی ارز دیجیتال اسپانیایی است که تحت تأثیر شرایط فعلی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این شرکت همزمان با محدودیت دسترسی برای کاربران، ادامه فعالیت کاربران را محدود به پرداخت هزینه 20 یورویی کرده است. همچنین براساس بیانیه اخیر این صرافی؛ کاربرانی که که وجوه حسابشان کمتر از این مقدار باشد باید هرچه زودتر حسابهای خود را نقد نمایند.

این وضعیت احتمالا توسط رگولاتورها برای اعمال فشار برای ایجاد مقررات شفاف ارزهای دیجیتال در مورد اقدامات ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال در کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت

با وجود چالش های اخیر برای صرافی 2gether، صرافی اسپانیاییBit2me  به فعالیت معمول خود ادامه داده و خدمات خود را در آمریکای لاتین نیز گسترش داده است. صرافی Bit2me اخیرا از تأسیس دفتر جدیدی در برزیل در ماه می خبر داده است. همچنین این شرکت اولین صافی دیجیتالی بوده است که در ماه فوریه مجوز فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی تنظیم شده،VASP  را از بانک مرکزی اسپانیا دریافت کرده است.

گسترش خدمات Bit2me در برزیل

صرافی ارزهای دیجیتال اسپانیایی Bit2me علاقه مند به ورود به بازار آمریکای لاتین اخیرا با معرفی دفتری در این کشور که به مسائل مربوط به انطباق می پردازد، فعالیت های خود را در برزیل رسما راه اندازی کرده است. هدف صرافی از گسترش خدمات به برزیل؛ تبدیل مبادلات ارزهای دیجیتال به عنوان گزینه امن برای برزیلی ها و جذب 20 میلیون کاربر فعال در کشور برزیل می باشد.

به گفته صرافی، این دفتر مقررات مربوط به پولشویی و تامین مالی تروریسم را اعمال خواهد کرد. برزیل هم اکنون در حال پیشبرد تصویب قانون ارزهای دیجیتال است که مسیر گسترش خدمات این صرافی را تسهیل خواهد کرد.
 

تگ ها