صرافی های نیجریه از طرف SEC ملزم به دریافت مجوز شدند

صرافی های نیجریه از طرف SEC ملزم به دریافت مجوز شدند
  • 13:10 1402-10-11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، صرافی های ارز دیجیتال نیجریه به دلیل الزامات مجوز کریپتو SEC دلسرد شدند. در واقع، صرافی های نیجریه باید مجوزهای لازم را برای ادامه فعالیت خود دریافت کنند. روم اوفی، تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال نیجریه ای توضیح داد که لغو ممنوعیت اخیراCBN همچنین سرمایه گذاری خارجی ارزهای دیجیتال نیجریه را قادر می کند تا افزایش یابد و اشتغال افراد محلی در وب 3، صرافی ارز دیجیتال و صنعت کریپتو را تسهیل کند.
به گفته Rume، تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیجریه، الزامات مجوز کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه(SEC) به رغم لغو محدودیت های بانک مرکزی نیجریه بر روی بانک های نیجریه که تراکنش های ارز دیجیتال را تسهیل می کنند، به میزان قابل توجهی تعداد صرافی های ارز دیجیتال محلی فعال در این کشور را کاهش می دهد. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که صرافی ارز دیجیتال بستری برای خرید و فروش رمز ارزها است.
در مصاحبه ای با کوین تلگراف، روم توضیح داد که بسیاری از صرافی های محلی نیجریه به دلیل هزینه حداقل سرمایه پرداخت شده 556620 دلاری، توان عملیاتی شدن را ندارند. او همچنین گفت که این الزام منجر به عملیاتی شدن مبادلات خارجی در نیجریه به جای داشتن تعادل سال می شود. در ماه مه 2022، سازمان SEC نیجریه سندی 54 صفحه ای با عنوان قوانین جدید در مورد صدور، ارائه پلتفرم ها و نگهداری دارایی های دیجیتال در سایت خود منتشر کرد.
این سند درها را برای ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال در نیجریه باز می کند و دستورالعملی را برای موسسه های بانکی و مالی این کشور در مورد نحوه تعامل آنها با دارایی های دیجیتال شرح می دهد. طبق مقررات SEC، صرافی ها باید با رعایت الزامات پردازش درخواست، هزینه ثبت نام و سایر هزینه های قابل اجرا، مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا دریافت کنند.
 

تگ ها