عدم پشتیبانی Antpool از اتریوم پس از فرایند ادغام

عدم پشتیبانی Antpool از اتریوم پس از فرایند ادغام
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Antpool، استخر استخراج بیت کوین وابسته به Bitmain، اعلام کرده است که عملیات ماینینگ توکن های اتریوم را را پس از راه اندازی فرایند ادغام پشتیبانی نخواهد کرد. این استخر ماینینگ از ماینرهای Antpoolخواسته است تا آدرس‌ های برداشت اتریوم خود را تا 3 سپتامبر اضافه کنند تا اتریوم جمع ‌آوری ‌شده توسط Antpool را دریافت نمایند.

Antpool دهمین استخر بزرگ استخراج اتریوم از نظر هش ریت است. بزرگترین استخر استخراج اتریوم از نظر هش، اترماین دارای 263 تراهش قدرت هش در مقایسه با 17.9 تراهش Antpool است. نرخ هش، که گاهی اوقات به عنوان هش ریت از آن یاد می‌شود، اندازه‌ گیری قدرت محاسباتی در یک شبکه ارز دیجیتال است که به عنوان یک شاخص امنیتی کلیدی عمل می‌کند که کل توان محاسباتی مورد استفاده توسط یک شبکه ارز دیجیتال اثبات کار (POW) برای پردازش تراکنش ها در یک بلاک چین را اندازه گیری می کند.

اترماین نیز اخیرا اعلام کرده است که پشتیبانی از توکن های اتریوم را متوقف کرده و نسخه جدید PoW اتریوم را استخراج نخواهد کرد. تیم توسعه شرکت ماینینگ آنتپول نیز با ارائه توضیحاتی اظهار داشته است که ETH 2.0 (اتریوم ادغام) احتمالا محدودیت هایی را در بین کشورهای مختلف خواهد داشت که باعث چالش هایی در بین کاربران خواهد شد و همچنین Antpool به خاطر امنیت دارایی کاربران نمی تواند دارایی های اتریوم کاربران را در زنجیره PoS حفظ کند. استخر Antpool باقیمانده اتریوم استخراج شده را در ماه آینده را توزیع خواهد کرد.

به گفتهAntpool ، این استخر از الگوریتم اثبات کار غیرمتمرکز ایجاد شده توسط ساتوشی ناکاموتو از جمله بیت کوین، اتریوم کلاسیک و سایر توکن های PoW پشتیبانی می کند.

ادامه استخراج توکن های Ethash

آنتپول افزود که این استخر استخراج به ارائه خدمات استخراج Ethash برای کاربرانی که قصد دارند توکن ‌های Ethash خود مانند اتریوم کلاسیک را استخراج کنند، ادامه خواهد داد و تمام تلاش خود را برای اطمینان از پایداری قدرت هش و امنیت دارایی‌ ها انجام خواهد داد. Ethash یک الگوریتم استخراج اثبات کار است که توسط شبکه اتریوم و ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم پیاده سازی شده است. Ethash جانشین الگوریتم قبلی اتریوم به نام Dagger-Hashimoto و در واقع ارتقاء آن می باشد.

پیش از این، مدیر اجرایی استخر ماینینگ، در نشست ماینینگ Bitmain، شرکت توسعه تراشه های ماینینگ مستقر در چین، در 26 جولای اظهار داشت که این شرکت 10 میلیون دلار برای تقویت اتریوم کلاسیک سرمایه گذاری کرده و قصد دارد به سرمایه ‌گذاری های بیشتر ادامه دهد. سرمایه گذاری اولیه 10 میلیون دلاری صرف توسعه و اکتشاف برنامه های کاربردی شبکه اصلی اتریوم کلاسیک به منظور ارتقای عملکرد کلی شبکه شده است.

هش ریت اتریوم کلاسیک بار دیگر در 26 آگوست 2022 در ارتفاع بلاک 15817701 به بالاترین حد خود و به 39.58 تراهش در ثانیه رسید.