فدرال رزرو مجله بیت کوین را تهدید به شکایت کرد

فدرال رزرو مجله بیت کوین را تهدید به شکایت کرد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، بانک مرکزی فدرال رزرو مجله بیت کوین(Bitcoin) را تهدید به شکایت می کند. فدرال رزرو در تلاش برای خاتمه دادن به انتقادات از خدمات تسویه و تسویه بین بانکی FedNow که اخیرا راه اندازی شده است، علیه مجله بیت کوین اقدام قانونی می کند.
زمانی که آموزش ارز دیجیتال را فرا می گیرید، باید با بانک مرکزی فدرال رزرو نیز آشنا شوید تا بدانید این بانک چه تاثیری روی ارزهای دیجیتال می گذارد. بهتر است بدانید، در نامه ای که توسط بانک فدرال رزرو شیکاگو برای انتشار ارسال شده است، بانک مرکزی فدرال رزرو ادعا می کند که کالاهای مجله بیت کوین که خدمات آن را تقلید می کند، گفتار محافظت شده ای نیست، بلکه نقض غیرمجاز تصویر و علائم تجاری آن است.
این اختلاف درباره استفاده از تصویر و علامت تجاری FedNow Service در خطی از کالاهای فروخته شده توسط مجله بیت کوین است که به دنبال انتقاد از قابلیت های نظارتی سیستم FedNow است و اینکه چگونه آزادی های مدتی آمریکا را تهدید می کند. فدرال رزرو ادعا می کند که مجله بیت کوین در حوزه ارز دیجیتال بدون اجازه از علامت تجاری استفاده کرده است تا مخاطبان را گمراه کند که بین این نشریه و بانک مرکزی ارتباطی وجود دارد. در پاسخ به این اتهامات، مجله بیت کوین نامه ای سرگشاده به تادئوس مورفی، معاون خدمات مالی فدرال رزرو نوشته است:
از طرف کل تیم در مجله بیت کوین، می خواستم زمانی را اختصاص دهم و از شما برای پرس و جوی متفکرانه شما بعد از مرور فروشگاه آنلاین ما تشکر کنم. خرید کریسمس خود را زود انجام دهید، دوست دارید آن را ببینید. اگر می توانیم، یک جعبه کالا را به یکی از بانک های فدرال رزرو ارسال کنیم، به ما اطلاع دهید تا این کار را انجام دهیم. ممکن است از محتوای ما در آخرین مجله چاپ بیت کوین لذت ببرید که درباره آسیب هایی که سیاست های شما به اقتصاد ما و کشور ما وارد کرده است، صحبت می کند.