فعال کردن نقل و انتقالات کاردانو در رابین هود

فعال کردن نقل و انتقالات کاردانو در رابین هود
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت کارگزاری پیشرو رابین هود در حال کار بر روی فعال کردن نقل و انتقالات کاردانو است که کاربران را قادر می سازد تا توکن های کاردانو را به داخل و خارج از پلتفرم ارزهای دیجیتال خود منتقل کنند. طبق گزارش اخیر U.Today، این صرافی، ارز دیجیتال کاردانو را در 1 سپتامبر فهرست نموده است. پیش از این نیز پلتفرم رابین هود پشتیبانی از سولانا، کامپاند، پالیگان و چندین ارز دیجیتال دیگر را اضافه کرده است. قیمت کاردانو با انتشار خبر بیش از 4 درصد افزایش یافته است.

کاردانو یک پروژه اوپن سورس است که هیچ بررسی مستقلی در مورد هیچ بلاک چین انجام نمی دهد. زمان تراکنش کاردانو می تواند به اندازه تولید یک بلاک تقریبا 20 ثانیه باشد. با این حال، 15 تا 30 سطح بلاک برای برگشت ناپذیری مورد نیاز است، بنابراین زمان تراکنش ایمن در شبکه مابین 5 تا 10 دقیقه می باشد.

پلتفرم معاملاتی بدون کمیسیون رابین هود پس از آغاز آزمایش اولیه این ویژگی در سپتامبر گذشته، انتقال بیت کوین را برای همه کاربران در اوایل جولای راه اندازی نمود و کاربران از آن زمان تا کنون می توانستند کوین های خود را در داخل و خارج از پلتفرم منتقل نمایند.

تمام تراکنش های شبکه کاردانو شامل یک شناسه منحصربه ‌فرد است که می‌ توان از آن برای ردیابی تراکنش در حین انجام، پس از تأیید ارسال و دریافت آن استفاده نمود. برای دسترسی به آن کافیست فلش رو به پایین کنار مبلغ کاردانو را لمس کرد.

 شرایط ترنسفر ارزهای دیجیتال در پلتفرم رابین هود

این شرکت برای ترنسفر یا انتقال ارزهای دیجیتال به خارج از پلتفرم خود کمیسیون اضافی دریافت نمی کند. با این حال، کاربران همچنان ملزم به پرداخت هزینه های شبکه می باشند. طبق قوانین؛ کاربران با ارائه عکس کارت شناسایی مراحل تأیید هویت را طی کرده و کوین های مورد نظر خود را منتقل می کنند.

شرکت کارگزاری پیشرو رابین هود سقف روزانه 5000 دلار برای نقل و انتقالات خارج از پلتفرم تعیین کرده و تمام کوین های فهرست شده در پلتفرم بجز کاردانو که اخیرا فهرست شده است، امکان انتقال و دریافت را خواهند داشت.

براساس گزارشU.Today ، پلتفرم معاملاتی رابین هود پیش از این سپرده و برداشت توکن متیک در شبکه پالیگان را ارائه کرده و کارمزد تراکنش های آنرا به میزان قابل توجهی کاهش داده است. شبکه پالیگان مناسب ترین شبکه در پلتفرم رابین هود است و امکان صرفه جویی در هزینه ها را برای کاربران فراهم کرده و زمان ‌های تایید طولانی را حذف نموده است.

این شبکه در عین حال کاربران را قادر می ‌سازد از مدل امنیتی قوی اتریوم بهره‌ مند شوند. به عنوان پلتفرم مقیاس‌ پذیر پیشرو، پالیگان به برداشتن بار از شبکه اصلی اتریوم و انجام تراکنش ‌های خارج از زنجیره کمک کرده و هزینه‌ های کارمزد کمتر و توان عملیاتی بالاتر را بدون به خطر انداختن امنیت ارائه می نماید.