فهرست Terra 2.0 (LUNA) را در Innovation Zone بایننس

فهرست Terra 2.0 (LUNA) را در Innovation Zone بایننس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اطلاعیه اخیر بایننس پس از راه اندازی معاملات لونا 2.0 در زنجیره جدید، بایننسTerra 2.0 را در منطقه نوآوری یا اینوویشن زون فهرست خواهد کرد و معاملات جفت ‌های تجاری تتر/ لونا و دلار بایننس/ لونا نیز همزمان در 31 می آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که سپرده ها و برداشت ها برای لونا ساعتی قبل از فهرست باز خواهند شد.

جزئیات ایر دراپ Terra 2.0

صرافی بایننس Terra 2.0 را بین همه کاربران واجد شرایط LUNC و USTC بر اساس نسبت قبل از حمله و پس از حمله توزیع خواهد نمود.
 دارندگان UST قبل از حمله 0.01827712143 لونا دریافت خواهند کرد.
دارندگان LUNC قبل از حمله 1.034735071 لونا دریافت خواهند کرد.
دارندگان USTC پس از حمله 0.02354800084لونا دریافت خواهند کرد.
دارندگان LUNC پس از حمله0.000015307927 لونا دریافت خواهند کرد.

Innovation Zone یا منطقه نوآوری

منطقه نوآوری یا Innovation Zone یک منطقه تجاری اختصاصی است که در آن کاربران می توانند توکن های جدید را معامله نمایند که احتمالا  معامله در این منطقه نوسانات قیمتی توکن را افزایش داده و خطر بیشتری نسبت به سایر توکن ها دارد.

قبل از انجام معاملات در منطقه نوآوری، بازدید از نسخه وب صفحه معاملات منطقه نوآوری و دانستن شرایط استفاده بایننس از اینوویشن زون برای تمامی کاربران ضروری خواهد بود. همچنین کاربران می توانند با تکمیل فرم پرسشنامه سلب مسئولیت اولیه، اطلاعات بیشتری در مورد منطقه نوآوری در بایننس مطالعه نمایند.

براساس داده های کارشناسان بایننس Terra 2.0 توکن جدیدی است که احتمالا ریسک بالاتر از حد معمول داشته باشد و به همین دلیل ممکن است در معرض نوسانات قیمتی زیادی باشد. بایننس از کاربران خود خواسته تا با مدیریت ریسک کافی و انجام تحقیقات در رابطه با عملکرد لونا معاملات خود را آغاز نمایند و قبل از تصمیم ‌گیری برای معاملات توکن جدید لونا تمام جوانب زنجیره جدید را بررسی نمایند.

پشتیبانی بایننس از ایردراپ اکوسیستم ترا

معاملات ارزهای دیجیتال در معرض ریسک بالای بازار می باشند، از این رو بایننس از تمام کاربران خود خواسته تا معاملات خود را با احتیاط انجام دهند و همچنین بایننس مسئولیتی در قبال ضررهای معاملاتی کاربران نخواهد داشت و تنها کاربران مسئولیت هر گونه ضرر ناشی از آنرا برعهده خواهند گرفت.

بایننس مجددا تاکید کرده است که مسئولیتی در قبال تصمیمات خرید، فروش یا نگهداری هر گونه دارایی دیجیتال نخواهد داشت و راهنمایی های ارائه شده توسط بایننس نباید به عنوان ارائه مشاوره مالی بایننس تعبیر شود. بایننس همچنین اعلام کرده است که از شبکه Terra Airdrop پشتیبانی خواهد نمود.

همچنین براساس بیانیه بایننس برنامه معاملاتی ارزهای دیجیتال در سیستم iOS اپل و Android همچنان در دسترس خواهد بود. همچنین اظهار داشت که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایالات متحده، بایننس به صلاحدید خود این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر زمان و به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، این اطلاعیه را اصلاح یا تغییر یا لغو نماید.
 

تگ ها