قیمت ارز دیجیتال BNB به 5 دلار سقوط کرد!

قیمت ارز دیجیتال BNB به 5 دلار سقوط کرد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

 
طبق داده های منتشر شده، قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین(BNB) به 5 دلار سقوط کرد و معامله گران و دارندگان این رمز ارز ضرر کردند. اگر قصد خرید ارز BNB را دارید، ابتدا وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و یا از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.
توجه داشته باشید، یکی از منتقدان بایننس، Whale Wire در شبکه اجتماعی X که همچنین ادعا می کند نهنگ ارز دیجیتال شده است، پیش بینی جسورانه ای را منتشر کرده است که BNB ارز اصلی زنجیره بایننس کوین برای تشویق فعالیت های تجاری در بایننس استفاده می شود، می تواند سال 95 سقوط کند. این رمز ارز تا کنون 5 درصد ریزش کرده است که باعث ترس دارندگان این رمز ارز شده است.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید Whale Wire درباره موافقت بایننس با پرداخت 4 میلیارد دلار جریمه مربوط به تسویه حساب های قانونی با رگولاتورهای ایالات متحده آمریکا استدلال کرد که نظارت شدیدتر ظاهرا کل مدل تجاری بایننس را از بین می برد. او همچنین ادعا کرد که ورشکستگی ممکن است قریب الوقوع باشد، چون اثرات BNB منجر به سرایت می شود و قیمت سایر رمز ارزها نیز می تواند افت کند.
با این حال، کاهش سرمایه و کاهش تحمل ریسک در میان معامله گران و تریدرها بر حجم معاملات تاثیر گذاشته است، بایننس همچنان بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر تعداد مشتریان است و همچنان بیشترین معاملات را در سطح جهان با حاشیه وسیعی از 22 نوامبر تسهیل می کند. 
علاوه بر تسلط بایننس، بیشتر از یک سال فرصت داده شدن تا جریکه های ارزیابی شده را پرداخت کند. در همین حال، مدیر عامل جدید آن ریچارد تنگ گفت که صرافی به اجرای بازنگری های اساسی ادامه خواهد داد. در عین حال، به مشتریان اطمینان می دهد که وجوه امن باقی می مانند.