لری فینک، مدیر عامل بلک را از ETF اتریوم حمایت می کند

لری فینک، مدیر عامل بلک را از ETF اتریوم حمایت می کند
  • 08:10 1402-10-25
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، لری فینک، مدیر عامل شرکت BlackRock از ETF اتریوم حمایت می کند. غول مدیریت دارایی ممکن است اکنون به دنبال فهرست کردن یک محصول معادل برای اتریوم، توکن بومی شبکه اتریوم به عنوان بخشی از سفر مداوم خود به سمت توکن سوزی باشد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک متوجه شده اید که ETF یک صندوق قابل معامله در بورس است که به ارز دیجیتال اتریوم نیز سرایت پیدا کرده است. اگر ETF اتریوم تایید شود، قیمت اتر می تواند به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده و به سطوح بالاتری برسد. اکنون مدیر عامل شرکت بلک راک بزرگ ترین فناوری ارز دیجیتال از ETF اتریوم حمایت می کند تا از مزیت های راه اندازی ETF اتریوم بهره مند شود.
iShares Bitcoin Trust بلک راک یکی از چندین محصولی از این دست بود که اولین معاملات خودش را در ایالات متحده در روز پنجشنبه بعد از تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار در روز چهارشنبه انجام داد. IBIT تقریبا 1 میلیارد دلار از کل 4.6 میلیارد دلار حجم معاملاتی را که ETFها مجموعا مشاهده کردند، تشکیل می دهد.
توجه داشته باشید که غول مدیریت دارایی ممکن است اکنون به دنبال فهرست کردن محصولی معادل برای توکن بومی شبکه اتریوم به عنوان بخشی از سفر مداوم خود به سمت توکن سوزی باشد. توکن سوزی اصطلاحی است برای نمایش دارایی ها در قالب یک توکن در بلاک چین. فینک معقتد است که توکن سازی می تواند مسائل مربوط به پولشویی و سایر فسادها را از بین ببرد.
فینک همچنین گفت که او ارز دیجیتال را به عنوان یک ارز نمی بیند، بلکه به عنوان یک طبقه دارایی می داند و به طور خاص به بیت کوین به عنوان کلاس دارایی که از شما محافظت می کند، در برابر ترس از خطرات ژئوپلیتیکی اشاره کرد. او گفت که این تفاوتی با آنچه طلا در طول هزاران سال نشان می داد نیست. برخلاف طلا، ما تقریبا در سقف مقدار بیت کوینی هستیم که می توان ایجاد کرد.