لیست توکن SHINJIRO در صرافی LBank در 1 ژوئن

لیست توکن SHINJIRO در صرافی LBank در 1 ژوئن
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال LBank، شینجرو توکن را در 1 ژوئن 2022 فهرست خواهد کرد، جفت معاملاتی SHOX/USDT نیز به طور رسمی در ساعت ( UTC+8) 21:00 در 1 ژوئن برای همه کاربران صرافی LBank برای انجام معاملات در دسترس خواهد بود. ارز دیجیتال SHINJIRO، ارز دیجیتال غیر متمرکزی ست که در سال 2022 به بازار جهانی عرضه و در پلتفرم های اتریوم و بیت کوین فعال می باشد، SHINJIRO تا کنون در 3 مارکت قابل معامله بوده است.
شینجرو اولین نینجا سایبورگی ست که شکاف بین بزرگسالان و کودکان را به روشی آموزشی و سرگرم کننده پر می کند، علاقه مندان کنونی ارزهای دیجیتال، کودکان، نوجوانان و بسیاری از بدبینان صنعت دیجیتال را به هم وصل می کند.شینجرو اولین توکنی است که با مدارس همکاری و مسائل مالی مربوط به دارایی های دیجیتال از جمله NFT را آموزش داده و درآمد حاصله از آنرا به موسسات خیریه ارائه می نماید. SHINJIRO در تاریخ 1 ژوئن 2022 در صرافی LBank فهرست خواهد شد تا به اهداف جهانی شدن و توسعه خود دست یابد.

معرفی پلتفرم SHINJIRO

پلتفرم SHINJIRO مشارکت منظم در آموزش مالی را برای جوانان فراهم می کند و با مجموعه ای دقیق از NFT و یک بازی Play-to-Earn با استفاده از توکن SHOX درون برنامه ای، در دسترس می باشد. توکنSHOX ، توکن کاهنده تورمی است که توسط تیمی از توسعه دهندگان قابل اعتماد پشتیبانی می شود. به عنوان یک پروژه جامعه محور، شینجرو در دسترس کاربران و دارندگان آن است، کاربران می توانند با کمک توسعه دهندگان حرفه ای، تحلیلگر بازاریابی و غیره در ساخت جامعه مشارکت کنند. پروژه شینجرو با مأموریت خود در آموزش و توانمندسازی، ترس از تکامل از ناشناخته ها را از بین می برد و شکاف نسل ها پر می کند.
SHOX که از توکن اصلی شینجرو منتقل شده است، در یک قرارداد ارتقا یافته جدید در تاریخ 15 می 2022 مجددا راه اندازی شده است؛ همچنین دارای کیف پول خیریه ای است تا می تواند بوسیله آن در اقدامات بشردوستانه بیشتری شرکت نماید.

درباره صرافی LBank

صرافی LBank، که در سال 2015 تأسیس شده است، یک پلتفرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف دیجیتال است. صرافی LBank امکان تجارت امن در دارایی های دیجیتال، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را برای کاربران خود ارائه می نماید. این پلتفرم با بیش از 7 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. دفتر این صرافی بدلیل محدودیت های ایجاد شده از طرف دولت چین خارج از هنگ کنگ مستقر و لوکیشن مشخصی ندارد. همچنین بسیاری از معاملات سطح خاورمیانه و آسیای شرقی در این صرافی انجام می شود.