مجمع الجزایر مادیرای پرتغال به دنبال تقویت اقتصاد خود با بلاک چین است!

مجمع الجزایر مادیرای پرتغال به دنبال تقویت اقتصاد خود با بلاک چین است!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، مادیرا به دنبال تقویت اقتصاد با استارت آپ ها، سیستم پرداخت نوآورانه است. به طور کلی، کنفرانس بلاک چین 2023 مادیرا تلاش های منطقه برای تبدیل شدن به یک مرکزی فناوری نوظهور در اقیانوس اطلس را به نمایش گذاشت. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که استفاده از فناوری های ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین باعث رشد و توسعه اقتصاد کشورها می شود.
توجه داشته باشید، مجمع الجزایری در وسط اقیانوس اطلس به دنبال استارت آپ ها و استعدادهای فناوری برای تقویت رشد اقتصادی خود است. کارآفرینان Web3 در حال هجوم به این منطقه هستند. مجمع الجزایر مادیرا پرتغال به دلیل زیبایی طبیعی خود مورد ستایش قرار گرفته است، ولی پیری جمعیت و نیاز مبرم به اقتصادی متنوع تر، دولت محلی آن را بر آن داشت تا فناوری های جدیدی مانند بلاک چین را کشف کند.
وزیر دارایی دولت منطقه ای مادیرا، شرکت های فناوری نوظهور نزدیک به 30 درصد از کسب و کارها را در منطقه مادیرا تشکیل می دهند که این مسئله باعث می شود تا وضعیت اقتصادی مجمع الجزایر مادیرا تحت تاثیر فناوری های نوظهوری مانند فناوری بلاک چین و فناوری ارز دیجیتال باشد. همچنین استفاده از بلاک چین در کسب و کارهای منطقه مادیرا مزایایی درباره امور مالیاتی به همراه دارد که یکی از مهم ترین مزیت ها، پرداخت مالیات کمتر است.
یکی از شرکت هایی که پشت اکوسیستم Web3 مادیرا قرار دارد، Yacooba Labs یک شرکت توسعه نرم افزار است که از فناوری بلاک چین برای راه حل های فروش بلیت استفاده می کند و به مسئله هایی مانند بازارهای ثانویه گران قیمت و تقلب در بلیط ها رسیدگی می کند. علاوه بر این، مشوق های مالیاتی مادیرا با ابتکارات دیگری با هدف تغییر تمرکز منطقه از گردشگری به اقتصاد مبتنی بر فناوری همراه است. تاکید بر آموزش فناوری اطلاعات در مدارس محلی مادیرا یکی از مهم ترین اقدامات در خصوص توسعه کسب و کار های نوین در این کشور است.
 

تگ ها