مدیر عامل بایننس در دادگاه مجرم شناخته شد!

مدیر عامل بایننس در دادگاه مجرم شناخته شد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، قاضی اقرار مجرمیت مدیر عامل صرافی بایننس یا چانگ پنگ ژائو را پذیرفت و در فوریه حکم صادر شد. قاضی ریچارد جونز نوشت که این دادگاه بدینوسیله اقرار متهم را می پذیرد و متهم به چنین دلیل ارتکاب چنین جرمی، مجرم شناخته می شود و باید جریمه ای را پرداخت کند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شکل با صرافی بایننس(Binance) آشنا شده اید و می دانید که بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های محبوب در دنیا است. چانگ پنگ ژائو که مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس است، اخیرا مرتکب جرمی شده است و در دادگاه به عنوان مجرم شناخته شد.
توجه داشته باشید که قاضی فدرال ادعای گناهکار بودن چانگ پنگ ژائو(CZ)، بنیانگذار بایننس را درباره پولشویی پذیرفته است، ولی تصمیم نگرفته است که آیا او می تواند قبل از تاریخ صدور حکم فوریه ایالات متحده را ترک کند یا خیر. قاضی ریچارد جونز در پرونده 6 دسامبر به دادگاه منطقه سیاتل گفت که او اعتراف ژائو به یک مورد از نقض قانون اسرار بانکی را که بیش از دو هفته پیش در 21 نوامبر ارائه کرده بود، در کنار تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری صرافی خود را پذیرفته است.
در بخشی از این معامله، ژائو از سمت مدیر عاملی بایننس کنار رفت و 150 میلیون دلار به رگولاتورها پرداخت کرد. همچنین قاضی فدرال رزرو نوشت که این دادگاه با توجه به گزارش و توصیه قاضی ایالات متحده که هیچ اعتراضی به موقع به آن وجود ندارد، اقرار متهم را می پذیرد. متهم به چنین جرمی مجرم شناخته می شود.
قرار است ژائو در 23 فوریه 2024 محکوم شود و با 18 ماه زندان روبرو شود. او در حال حاضر با یک وثیقه 175 میلیون دلاری آزاد شده است می تواند به امارات متحده عربی، جایی که همسر و فرزندانش در آنجا زندگی می کنند، برود. به زندان افتادن چانگ پنگ ژائو می تواند خبر بدی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد، ولی این رای دادگاه است و مدیر عامل بایننس باید محکوم شود.
 

تگ ها