مدیر عامل بلاک استریم: بیت کوین قبل از هاوینگ به 100 هزاردلار خواهد رسید.

مدیر عامل بلاک استریم: بیت کوین قبل از هاوینگ به 100 هزاردلار خواهد رسید.
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر عامل بلاک استریم شرط می بندد که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ به 100 هزار دلار خواهد رسید و به سطوح بالاتری دست می یابد. آدام بک همچنین باور دارد که ارز بیت کوین به طور بالقوه می تواند بین 750 هزار دلار تا 1 میلیون دلار در هر توکن تحت یک سناریوی صعودی برسد. در واقع مدیر عامل بلاک استریم یک سیگنال ارز دیجیتال بلند مدت صادر کرده است.
آدام بک، مدیر عامل بلاک استریم در رسانه های اجتماعی گفت که او باور دارد بیت کوین(BTC) احتمالا قبل از نصف شدن بعدی خود به 100 هزار دلار خواهد رسید که باعث ایجاد ترکیبی از هیجان و شک در جامعه کریپتو و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال می شود.
توجه داشته باشید که آدام بک معتقد است که ارز دیجیتال بیت کوین می تواند به طول قابل توجهی به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطح 750 هزار دلار و 1 میلیون دلار برسد. البته این تحلیل زمانی تحقق پیدا می کند که بیت کوین بتواند مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که از جمله از مهم ترین آنها می توان به وضعیت اقتصادی کشورها اشاره کرد. اگر وضعیت اقتصادی کشورها در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد، بیت کوین و سایر رمز ارزها می توانند صعود کنند.
برخی از سرمایه گذاران در بازار کریپتو با پیش بینی مدیر عامل بلاک استریوم همسو می شوند و نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اقدام می کنند. برخی دیگر از آنچه به عنوان حدس و گمان سوداگرانه در یک بازار غیرقابل پیش بینی می دانند، انتقاد می کنند.
پیش بینی آدام بک برخلاف روند تاریخی قیمتی ارزهای دیجیتال برتر است که هیچ وقت قبل از هاوینگ، از بالاترین رکورد چرخه قبلی رد نشده است. در دو چرخه گذشته، قیمت بیت کوین ماه ها بعد از نصف شدن حرکت شکست خودش را شروع کرد، چون عرضه و تقاضا در سطوح جدید قرار گرفتند. بالاترین قیمت فعلی بیت کوین تقریبا 69 هزار دلار است و بسیاری از افراد بر این باور هستند که حرکت فوق العاده بالاتر از بالاترین سطح قبلی بعید است.