مشارکت لالیگا با Globantبه منظور توسعه وب3 و متاورس

مشارکت لالیگا با Globantبه منظور توسعه وب3 و متاورس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

لالیگا، لیگ فوتبال اسپانیا با مشارکت Globant، شرکت بزرگ نرم‌ افزاری مستقر در بوئنوس آیرس آرژانتین در مسیر ایجاد تجربه‌ های جدید وب 3 و متاورس برای طرفداران خود قرار گرفته است. این مشارکت در آینده نزدیک داده های فن آوری Globant را با بخش فن آوری لالیگا ترکیب کرده و محصولات مشترکی در حوزه دیجیتال ایجاد خواهد نمود.

با توسعه فن آوری سازمان های ورزشی بزرگ از جمله لالیگا به عنوان راهی برای دستیابی به طرفداران جدید و در راستای ایجاد تعامل بهتر با کاربران در تلاش برای توسعه فضای دیجیتال هستند. این همکاری جدید تکمیل کننده توسعه دیجیتال فعلی بخش فن آوری لالیگا است که در حال حاضر شامل بازی های بلاک چینی، طراحی و توسعه وب و سایر خدمات دیجیتال است.

طبق بیانیه مشترک، هدف اصلی این همکاری توسعه بازی های ورزشی بلاک چینی با استفاده از فن آوری های جدید است. با این حال، تا کنون از هیچ محصول جدید مشترکی رونمایی نشده است.

سازمان لالیگا اخیرا از توسعه LaLiga Tech خود خبر داده که یک بخش فن آوری جدید در لالیگا است که در راستای توسعه بخش ورزش و سرگرمی ایجاد شده و بخش عمده ای از رشد بین المللی لالیگا را تشکیل داده است.

براساس اظهارات اسکار مایو، مدیر اجرایی لالیگا؛ LaLiga Tech برای کمک به توسعه ورزش دیجیتال و سرگرمی ایجاد شده و افزایش تقاضایی که شاهد آن بودیم بیانگر اینست که که این اقدام، اولویت اصلی صنعت دیجیتال است. لالیگا همچنین با همکاری Globantقادر خواهد بود رشد فن آوری خود را در مقیاس جهانی ادامه داده و در عین حال فراگیرترین و با ارزش ترین تکنولوژی تعاملی را برای کاربران خود ایجاد نماید.

توسعه متاورس لالیگا

لالیگا یکی از سازمان های لیگ ورزشی است که حرکت های متعددی را برای دیجیتالی کردن بخشی از فعالیت های خود انجام داده است. در ماه گذشته این شرکت با پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم، دسنترالند برای ارائه تجربیات متاورسی همکاری کرد. این همکاری باعث اندک بهبودی در قیمت اتربوم و توکن بومی دسنترالند، مانا شده است.

این سازمان اخیرا اپلیکیشنی به نام MAS را نیز راه اندازی کرده که شامل فن آوری بلاک چین برای محافظت از هویت طرفداران ورزشی سازمان است.

لالیگا همچنین وارد بازار گیمینگ سنتی شده و محصولات بازی بلاک ماین کرافت را ارائه نموده است. در این بازی، کاربران می ‌توانند برای تجهیز هر شخصیت پیراهن تیم‌ های مختلف حاضر در فهرست لالیگا، لیگ فوتبال اسپانیا را خریداری نمایند.

لالیگا قبلا پروژه های مبتنی بر NFT را نیز ارائه کرده است. در سال گذشته با Dapper Labs، خالقان NBA Top Shots و Cryptokitties، همکاری کرد تا NFTهایی را که بهترین لحظات بازی را به تصویر می‌کشند، منتشر نمایند.
 

تگ ها