حکم ممنوا الخروجی موسس بایننس در دادگاه تایید شد!

حکم ممنوا الخروجی موسس بایننس در دادگاه تایید شد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، به موسس بایننس دستور داده شده در تحقیقات در حال انجام در ایالات متحده باقی بماند و موقتا ممنوع الخروج شده است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که چانگ پنگ ژائو موسس صرافی بایننس است.
توجه داشته باشید، چانگ پنگ ژائو یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال بایننس و مدیر ارشد اجرایی قبل از صدور حکم محکومیتش که انتظار می رود در سال آینده برگزار می شود، به ماندن در ایالات متحده محدود شده است. به عبارت دیگر، مدیر عامل سابق بایننس دیگر نمی تواند ایالات متحده را ترک کند.
ریچارد جونز، یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) از طرف قاضی منطقه ای ایالات متخده در حکمی که روز پنجشنبه صادر شد، دستور ماندن در کشور را صادر کرد. ژائو نیز به دلیل اینکه به جرمی که مرتکب شده است، اعتراف کرده دستور ماندن در آمریکا را دریافت کرده است. ژائو باید تا زمان پایان دادگاه و صدور حکم، در ایالات متحده باقی بماند. ولی به نظر می رسد با قرار دادن 175 میلیون دلار وثیقه، می تواند به ایالات متحده عربی سفر کند.
حکم روز پنجشنبه تصمیم قبلی را که به ژائو اجازه می داد به امارات متحده عربی بازگردد، لغو کرد. جونز در تصمیم خود به استدلال های ارائه شده توسط ژائو اذعان داشت که معمولا منجر به رد درخواست دولت می شد. با این حال، جونز ویژگی های متمایز پرونده زائو را برجسته کرد. اینها شامل ثورت او، عدم وجود معاهده استرداد با امارات و خانواده ژائو ساکن در امارات است.
علاوه بر این، قاضی همچنین تاکید کرد که ژائو در صورتی که اجازه بازگشت به امارات را داشته باشد، خطر پرواز را به همراه دارد. این به دلیل دارایی های قابل توجه مدیر عامل سابق و ارتباطات ناچیز او با ایالات متحده است. دانشتن اینکه مدیر عامل سابق بایننس با محکومیت احتمالی 18 ماهه زندان روبرو است، خطر پرواز احتمالی را نیز به همراه دارد. جونز اظهار داشت که ژائو درخواست مجازات کمتری دارد که ممکن است به 18 ماه حبس منجر شود.
 

تگ ها