موسس صرافی تایوانی به دلیل کلاهبرداری دستگیر شد!

موسس صرافی تایوانی به دلیل کلاهبرداری دستگیر شد!
  • 13:10 1402-10-16
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، موسس صرافی ارز دیجیتال تایوانی به دلیل کلاهبرداری دستگیر شد. رئیس صرافی Ace گفت که هیچ کدام از کارمندان این شرکت به دنبال انجام حملات پلیس تایوان به عنوان بخشی از تحقیقات کلاهبرداری دستگیر نشده اند.
توجه داشته باشید، گزارش شده است که مقامات تایوان دیوید پان، بنیانگذار Ace Exchange را به اتهام کلاهبرداری با استفاده از رمز ارزها دستگیر کرده اند. طبق گزارش 4 ژانویه لیبریتی تایمز، پلیس شهر تایپه پان و 14 نفر دیگر را در پی یورش به چندین مکان، از جمله مقر Ace دستگیر کرد. توصیه می کنیم تا آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید تا بتوانید صرافی های معتبر را تشخیص دهید.
طبق گزارش ها، مقامات ادعا کردند که این افراد حدود 200 میلیون دلار تایوانی، 6.4 میلیون دلار در زمان انتشار از طریق فریب سرمایه گذاران با ادعاهای دروغین رمزنگاری، درآمد غیرقانونی داشتند. Ace در بیانیه ای در 4 ژانویه در X گفت که هر گونه اقدام غیرقانونی ادعایی در طرف پروژه نشانه بوده و بر عملیات صرافی تاثیری ندارد. وانگ چنهوان رئیس Ace گفت که صرافی می خواهد جفت معاملاتی MOXT/TWD را در تاریخ 8 ژانویه از فهرست حذف کند.
MOCT یکی از نشانه های مورد بحث در کلاهبرداری ادعایی بود. شما باید حفظ امنیت ارزهای دیجیتال را جدی بگیرید تا بتوانید با خیال راحت معاملات خودتان را انجام دهید. وانگ گفت که برخی از ارزهای دیجیتال فهرست شده در سال 2019 در فعالیت های غیرقانونی دخیل بودند. در واقع Ace به عنوان شاهد با تحقیقات همکاری می کند. برخی رسانه ها گزارش دادند که کارمندان ما در این پرونده دخالت داشته اند که صحت ندارد.
از وجوه ضبط شده، پلیس تایوان تقریبا 3.5 میلیون دلار ارز دیجیتال را مصادره کرد. طبق گزارش ها، پان و سایر افراد از همکاری خودداری کردند و به ظن کلاهبرداری در بازداشت هستند. همراه با MaiCoin و Ace، BitGroup یکی از پلتفرم های اصلی معاملات ارزهای دیجیتال تایوان است. این شرکت که در سال 2018 تاسیس شد، در میان یک محیط نظارتی در حال تغییر در کشور، عضو انجمن های صنعتی است.
 

تگ ها