نرخ توکن سوزی شیبا 99.35 درصد کاهش یافت!

نرخ توکن سوزی شیبا 99.35 درصد کاهش یافت!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که منتشر شده است، نرخ توکن سوزی ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) 99.35 درصد کاهش یافته است که این مسئله باعث شده تا کاربران بازار رمز ارزها نگران شوند.
بهتر است بدانید ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) بعد از ثبت یکی از بالاترین جهش های خود در تاریخ، میزان توکن سوزی خودش را اساسا در آخرین دوره کاهش داده است. کاهش 99 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو نگرانی هایی را درباره مشارکت جامعه و اینکه آیا سوزاندن توکن های شیبا اینو جذابیت خودش را از دست داده است، ایجاد می کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید شیبا اینو را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و یا با دریافت سیگنال ارز دیجیتال معامله پرسودی انجام دهید. البته شما باید با نکات مهم در استفاده از سیگنال ارز دیجیتال نیز آشنایی داشته باشید.
توجه داشته باشید که داده های Shibburn در روز چهارشنبه 8 نوامبر کاهش 99.35 درصدی نرخ توکن سوزی را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. سوزاندن توکن های شیبا اینو تلاشی برای کاهش شدید عرضه این رمز ارز است، ولی به نظر می رسد که علاقه کاهش پیدا می کند، به ویژه از آنجایی که به نظر می رسد سوختن هیچ تاثیری بر قیمت شیبا اینو ندارد و قیمت شیبا همچنان بالا می رود.
لوسی، سرپرست بازاریابی ارز شیبا، فاش کرد که تیم Shib Dream 550 میلیون شیبا اینو سوزانده است که باعث افزایش بیش از 14000 درصدی نرخ سوختگی شده است. با توجه به این رقم قابل توجه سوختگی که میزان توکن سوزی را افزایش می دهد، اعداد چهارشنبه در مقایسه کمرنگ تر است. در مجموع 10 تراکنش شیبا اینو در بلاک چین ثبت شد که بزرگ ترین تراکنش تنها 553521 توکن را حمل می کند.
نرخ تومن سوزی روزانه تنها موردی نیست که ضربه خورده است، چون بازه زمانی هفتگی خوب عمل نکرده است. با رسیدن به 308.74 میلیون نفر در 7 روز گذشته، میزان توکن سوزی ارز دیجیتال شیبا اینو در بازه زمانی هفتگی 35.44 درصد کاهش پیدا کرده است که رقم قابل توجهی است.