نهنگ های بیت کوین با 1.5 میلیارد دلار بیت کوین

نهنگ های بیت کوین با 1.5 میلیارد دلار بیت کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های بیت‌ کوین، افرادی که بخش قابل توجهی از عرضه بیت‌کوین را در اختیار دارند، با جمع‌آوری بیش از یک میلیارد بیت کوین در عرض دو هفته، گمانه‌زنی‌ها را در حوزه ارزهای دیجیتال برانگیختند. داده‌های شرکت تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که حداقل ۰.۱ درصد از کل عرضه بیت‌کوین را در اختیار دارند و هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزش دارند، افزایش قابل توجهی در انباشت بیت‌کوین دارند. این نهادها مجموعاً 1.5 میلیارد دلار به دارایی های خود در دو هفته پایانی ماه اوت اضافه کردند. این افزایش انباشت همزمان با هیجانی است که در مورد معرفی احتمالی یک ETF بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده وجود دارد. این انباشت قابل توجه بیت کوین توسط نهنگ ها به عنوان شاهدی روشن برای افزایش اعتماد به نفس و علاقه فزاینده آنها به ارز دیجیتال، صرف نظر از نوسانات اخیر قیمت و ابهامات نظارتی است.

افزایش قیمت بیت کوین در میان گمانه زنی های ETF:

در حالی که قیمت بیت کوین با کاهش مواجه شد، پس از یک حکم دادگاه محوری مرتبط با پیگیری گری اسکیل برای یک ETF بیت کوین نقطه ای، بازگشتی گذرا را تجربه کرد. این حکم به افزایش قیمت بیش از 2000 دلار تبدیل شد و کوین آلفا را به اوج دو هفته ای سوق داد و کمی از آستانه 28000 دلار فراتر رفت. با این وجود، درست زمانی که جامعه ارزهای دیجیتال برای شادی آماده بود و امیدها را به تصویب ETF بسته بود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک تغییر نظارتی غیرمنتظره را معرفی کرد. با استفاده از یک موضع محتاطانه، مقام نظارتی حکم خود را در مورد تمام برنامه های فعال بیت کوین ETF به تعویق انداخت. در نتیجه، بیت کوین از تمام سودهای ناشی از افزایش قیمت کوتاه ناشی از حکم Grayscale محروم شد و به زیر مرز 26000 دلار بازگشت.

خوش بینی نهادی در میان ابهام:

قیمت فعلی بیت کوین با توجه به CoinGecko 25808.30 دلار است که 0.8 درصد کاهش 24 ساعته و 0.9 درصد ضرر هفت روزه دارد. علی‌رغم نوسانات قیمت‌های پرتلاطم اخیر و ابهام که چشم‌انداز نظارتی بازار ارزهای دیجیتال را پنهان کرده است، انباشت مداوم بیت کوین توسط نهنگ‌های کریپتو نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی در حال پرورش چشم‌اندازی فزاینده نسبت به چشم‌انداز بلندمدت بیت‌کوین هستند. چشم انداز یک ETF بیت کوین، که نوید یک ورودی منظم و قابل دسترس برای سرمایه گذاران اصلی را می دهد، به عنوان یک امکان تغییر دهنده بازی که می تواند چشم انداز ارزهای دیجیتال را در ایالات متحده و فراتر از آن به طور قابل توجهی تغییر دهد ادامه دارد. در حالی که جامعه ارزهای دیجیتال پیشرفت‌ها و تصمیمات نظارتی بیشتری را پیش‌بینی می‌کند، رفتار این نهنگ‌های رمزنگاری به‌عنوان معیاری ملموس از افزایش علاقه سازمانی به بیت‌کوین عمل می‌کند و این باور را به ارزش پایدار و مناسب بودن آن تقویت می‌کند. این نهنگ‌های کریپتو نه تنها از قدرت تغییر در بازار برخوردارند، بلکه احساسات و دیدگاه شرکت‌کنندگان غالب در حوزه پویای ارزهای دیجیتال را نیز منعکس می‌کنند. با این وجود، درست زمانی که جامعه ارزهای دیجیتال برای شادی آماده بود و امیدها را به تصویب ETF بسته بود، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) یک تغییر نظارتی غیرمنتظره را معرفی کرد.