نهنگ های خفته بیت کوین دوباره بیدار می شوند!

نهنگ های خفته بیت کوین دوباره بیدار می شوند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق گزارش های منتشر شده، نهنگ های خفته ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) دوباره از خواب بیدار شدند و نقل و انتقال هایی انجام دادند. تحرکات نهنگ های بیت کوین باعث می شوند تا قیمت ارزهای دیجیتال دچار نوساناتی شوند و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از این نوسانات سود کسب کنید.
توجه داشته باشید، داده های آن چین نشان می دهند که نهنگ های خفته بیت کوین اخیرا دوباره فعال شده اند، طوری که یادآور دوره صعودی 2021 است. در واقع نهنگ ها در حال جمع آوری و خرید بیت کوین های بیشتر هستند و می توان یک سیگنال ارز دیجیتال صعودی دریافت کرد.
اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید این خبر را مطالعه کنید و از تحرکات نهنگ های بیت کوین مطلع شوید. در یک پست جدید CryptoQuant تحلیلگر مارتون درباره الگوی شکل گیری در بیت کوین صحبت کرده است که شبیه به آنچه در سال 2021 در آخرین دوره صعودی رخ داد، به نظر می رسد.
شاخص مورد علاقه در اینجا مقدار بیت کوین در حال جابجایی روی شبکه است که حداقل از ده سال پیش قبل از انجام تراکنش غیر فعال بودند. 10 سال به طور طبیعی زمان خیلی طولانی است. بنابراین، هر زمان که کیف پول های دارای بیت کوین(BTC) قدیمی دوباره فعال شدند، همیشه بحثی در جامعه رمز ارزها برانگیخته می شود.
برخی از این نهنگ های بیت کوین که از خواب بیدار شدند، می توانستند افرادی باشند که بعد از مشاهده این ارز دیجیتال که در اخبار موج می زند، کیف پول های قدیمی بیت کوین(BTC) را به یاد آورند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آن هایی باشند که مدتی قبل سکه های قدیمی خود را دوباره کشف کرده بودند، ولی از آن زمان منتظر بودند.