نهنگ های دوج کوین میلیون ها دلار را جا به جا می کنند

نهنگ های دوج کوین میلیون ها دلار را جا به جا می کنند
  • 13:10 1402-10-17
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق گزارش های منتشر شده، نهنگ های دوج کوین میلیون ها دلار را جا به جا می کنند. دوج کوین(Dogecoin) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. برای این کار یا باید وضعیت دوج کوین را تجزیه و تحلیل کنید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک کنید تا بهترین نقاط خرید و فروش DOGE را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای از ردیاب تراکنش های نهنگ، Whale Alerts نقل و انتقالات متعدد دوج کوین ها را نشان می دهد که بین نهنگ های ناشناس و صرافی های ارز دیجیتال بایننس و رابین هود تغییر دست می دهند. نقل و انتقالات بزرگ نهنگ مانند این، که مجموعا به 1.88 میلیارد توکن DOGE در طول هفته رسید، تمایل سرمایه گذاران را به انگیزه های آنها جلب می کند.
جابجایی میلیون ها دلار DOGE توس نهنگ ها
اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید بدانید که Whale Alert نشان داد که نهنگ ها نقل و انتقالات بزرگی را به بایننس، رابین هود و کیف پول های ناشناخته به ارزش بیش از 1.88 میلیارد دوج کوین انجام می دهند. نقل و انتقالات بزرگ در اولین روز ماه با انتقال 56.9 میلیون Doge به ارزش 5.079 میلیون دلار به Coinbase شروع شد. ردیاب گزارش داد که در 3 ژانویه تعداد زیادی نقل و انتقالات بزرگ با انتقال 82 میلیون توکن دوج به ارزش 6.74 میلیون دلار به رابین هود شروع شد.
علاوه بر این، یک نهنگ دیگر نیز در کمتر از 15 دقیقه یک تراکنش بزرگی را با ارز دیجیتال دوج کوین انجام داد و در این تراکنش 102 میلیون توکن DOGE را به صرافی ارز دیجیتال رابین هود منتقل کرد. چند ساعت بعد نیز یک تراکنش معکوس رخ داد و 151 میلیون توکن DOGE از صرافی رابین هود به یک کیف کیف پول انتقال یافت.