هشداری کوری کلیپستن برای معامله گران شت کوین در بازار گاوی

هشداری کوری کلیپستن برای معامله گران شت کوین در بازار گاوی
  • 13:10 1402-10-13
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کوری کلیپستن برای معامله گران شت کوین ها در بازار گاوی ارزهای دیجیتال هشدار می دهد که می توان این هشدار را یک سیگنال ارز دیجیتال محسوب کرد. ماکسی بیت کوین کوری کلیپستن، بنیانگذار سوان بیت کوین(BTC) به تریدرهای ارز دیجیتال توصیه می کند تا احتیاط کنند و از آنها می خواهد که از هیاهوی فصل آلت کوین ها دوری کنند.
توجه داشته باشید که کوری کلیپستن گفته است که شما ما می توانید پس انداز زندگی خودتان را روی دستگاه های بازی در لاس وگاس شرط بندی کنید. همچنین او می گوید که فقط یادتان باشد که از بین 20 تا 30 هزار آلت کوین، تنها سه آلت کوین سه سال یا بیشتر بعد از اولین رکورد تاریخی خود، بالاترین رکورد جدیدی داشته اند.
اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید کلیپستون به ارز ریپل(XRP) اشاره می کند که بالاترین رکورد خود در سال 2017 را از بالاترین رکورد خود در سال 2013 عبور داد. ریپل ارز دیجیتالی که احتمالا در سال های گذشته بیشترین ریزش را برای مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ایجاد کرده است، در سال 2013 به 0.06 دلار رسید و در سال 2017 به 2.85 دلار افزایش یافت.
کوری کلیپستن می گوید که دوج کوین را یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری حساب نمی کند، چون ایلان ماسک شخصا آن را در سال 2021 پامپ کرد، ولی پامپ قیمت سال 2017 آن بالاتر بود. همچنین این شخص خاطرنشان می کند که توکن BNB از نظر تکنیکالی نامزد دیگری است، ولی تنها بخشی از امتیاز را به آن اختصاص می دهد. چون BNB در سال 2017 در کل بازار گاوی در بازی نبود.
کلیپستن پلتفرم پس انداز بیت کوین Swan Bitcoin را در سال 2019 تاسیس کرد. او یک ماکسی بیت کوین هاردکورد با 219000 دنبال کننده چشمگیر است. جای تعجب نیست که این پلتفرم میم کوین، آلت کوین یا شت کوین را ارائه نمی دهد و فقط از بیت کوین پشتیبانی می کند.