هش ریت شبکه لایت کوین رکورد زد:

هش ریت شبکه لایت کوین رکورد زد:
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

هش ریت لایت کوین در سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این امر عمدتاً ناشی از پیش بینی منتهی به هاوینگ لایت کوین بود که قرار بود در ماه آگوست انجام شود. اکنون که رویداد هاوینگ اتفاق افتاده است، هش ریت به بالاترین حد خود رسیده است، اما سوال اینجاست که آیا قیمت LTC از این روند پیروی خواهد کرد یا خیر.

رکورد جدید در هش ریت لایت کوین:

افزایش مداوم هش ریت لایت کوین گواهی بر علاقه روزافزون به این شبکه است. هش ریت به این واقعیت اشاره می کند که ماینرهای بیشتری در بلاک چین تلاش می کنند تا پاسخ های صحیح هر بلاک را حدس بزنند. و این به طور کلی امنیت بهتری برای شبکه Litecoin دارد. جالب اینجاست که این افزایش در هش ریت باعث شده است که این شبکه نه تنها به یک رکورد جدید، بلکه یک نقطه عطف قابل توجه دست یابد. بر اساس داده های CoinWarz، هش ریت لایت کوین در 4 آگوست به 1.03 پنتاهش در ثانیه (PH/s) افزایش یافت. این بدان معناست که برای اولین بار، هش ریت LTC از محدوده تراهش در ثانیه (TH/s) خارج شده و به محدوده پنتاهش در ثانیه (PH/s) وارد شده است. اگرچه هنوز فاصله زیادی با اگزاهش بیت کوین در هر ثانیه (EH/s) وجود دارد، اما این نشان دهنده میزان رشد شبکه لایت کوین است. اما نگاهی به نمودار هش‌ریت سال گذشته نشان می‌دهد که حتی این میزان برای هش‌ریت بلاک چین نیز سطح بالایی است.

آیا قیمت LTC از Hashrat تبعیت می کند؟

از زمانی که نرخ هش لایت کوین به بالاترین حد خود رسیده است، قیمت LTC بیش از حد معمول نوسان داشته است. اگرچه این غیرعادی نیست زیرا آلتکوین روند کلی بازار را دنبال می کند و LTC گواهی بر این روند است. اگرچه تاکنون، به نظر نمی رسد که LTC هیچ تلاشی برای خروج از این روند انجام داده باشد. حتی تا 80.65 دلار در 4 آگوست کاهش یافته است. در حال حاضر، چیزی که می‌تواند منجر به روند صعودی قیمت لایت‌کوین شود، این است که بیت‌کوین صعود دیگری را آغاز کند و بازار کریپتو شاهد بهبود احساسات باشد. در غیر این صورت، LTC احتمالاً در بخش بهتری از هفته به قیمت 82 دلار برسد.