هفته گذشته نهنگ های بیت کوین 2.2 میلیون دلار فروخته اند!

هفته گذشته نهنگ های بیت کوین 2.2 میلیون دلار فروخته اند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های بیت کوین 2.2 میلیارد دلار از دارایی های خودشان را فروختند. این امر باعث شد تا قیمت بیت کوین نوسانات شدیدی را تجربه کند. برای اینکه بتوانید از تغییرات قیمت BTC سود به دست آورید، می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید، داده های آن چین نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین در هفته گذشته 2.2 میلیارد دلار بیت کوین فروخته اند، ولی قیمت تاکنون به روند صعودی خود ادامه داده است. نهنگ های بیت کوین در هفته گذشته حدود 50 هزار بیت کوین توزیع کردند. همانطور که یک تحلیلگر در پستی در شبکه اجتماعی X اشاره کرد، نهنگ های بیت کوین در هفته گذشته در برخی فروش ها شرکت کرده اند.
شاخص مربوط در اینجا، معیار توزیع عرضه از شرکت تحلیل آن چین Santiment است که به ما در مورد مقدار کل بیت کوینی که گروه های سرمایه گذار مختلف در حال حاضر در کیف پول های ترکیبی خود حمل می کنند، توضیح می دهد. همچنین در زمینه بحث فعلی، اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، باید نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید. نهنگ سرمایه گذاران بزرگی هستند که معمولا بیش از 1000 تا 10000 بیت کوین را حمل می کنند.
با نرخ فعلی مبادله دارایی، این محدوده به حدود 43.8 میلیون دلار در انتهای پایین و 438 میلیون دلار در حد بالا تبدیل می شود. نهنگ ها به دلیل گستردگی ذخایر خود، می توانند تاثیری داشته باشند و بنابراین می توانند موجودیت هایی باشند که ارزش ردیابی در بلاک چین را دارند.
عرضه نهنگ های بیت کوین در هفته گذشته بعد از راکد ماندن در چند هفته گذشته کاهش داشته است. بیشتر فروش ها در حالی صورت می گرفتند که بیت کوین هنوز در پایین ترین قیمت های اخیر معامله می شد که نشان می دهد این نهنگ هایی بودند که بعد از شکست بیت کوین در بازیابی 44 هزار دلاری وحشت زده بودند.