همکاری بایننس با Spylt در راستای تسهیل خدمات ride-hailing پرداخت

همکاری بایننس با Spylt در راستای تسهیل خدمات ride-hailing پرداخت
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشارکت اخیر بایننس با Splyt امکان تسهیل خدمات پرداخت را برای کاربران فراهم خواهد کرد. کاربران بایننس اکنون می توانند از طریق این پلتفرم به خدمات ride-hailing دسترسی داشته باشند، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، خبر اعلام همکاری با Splyt را در روز چهارشنبه 15ژوئن در توییتر منتشر کرده است.

یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت Splyt جزئیات این همکاری را اعلام کرده است. براساس بیانیه منتشر شده؛ در نتیجه این همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس به اولین شرکت ارز دیجیتالی تبدیل خواهد شد که خدمات  پرداخت ride-hailing را روی پلتفرم خود ارائه خواهد داد.

سرویس‌ ride-hailing شامل اپلیکیشن هایی است که نقل و انتقالات و سرویس پرداخت را توسعه داده و با ارائه کارمزد ارزانتر و خدمات بیشتر فرایند پرداخت را تسهیل می کند. همچنین این همکاری، این شرکت را به هدف خود یعنی ادغام ارزهای دیجیتال در فضای پرداخت نزدیک ‌تر خواهد کرد، علاوه بر آن، کاربران می توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال ترجیحی خود، به صورت یکپارچه از این خدمات بهره مند شوند.

Splyt در حال حاضر در بیش از 150 کشور شریک تجاری دارد و امکان دسترسی به بیش از 300000 خدمات دیجیتال و مالی را در سراسر جهان فراهم کرده است. خدمات این شرکت در حال حاضر برای میلیاردها کاربر جهانی گوشی های هوشمند از طریق مشارکت با سایر شرکت های خدمات آنلاین از جمله Alipay، Grab،Booking.com  و دیگر ابر اپلیکیشن های پیشرو قابل دسترسی می باشد.

امکان افزایش دسترسی به خدمات گسترده Splyt

ادغام Splyt در بایننس به این معنی است که کاربران اکنون می توانند به طیف وسیعی از خدمات در بازار بایننس دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن، کاربران از سراسر جهان به پشتیبانی خدمات کاربران جهانی و ابزار تبدیل زبان رسمی به زبان محلی دسترسی خواهند داشت. این خدمات برای 90 میلیون کاربر این پلتفرم در بیش از 150 کشور در دسترس خواهد بود.

براساس اظهارات فیلیپ مینچین، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Splyt، شراکت با بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان، تجربه بکر و تازه ای از ادغام ride-hailing در یک شرکت دیجیتال می باشد. بایننس اولین شرکت دیجیتالی است که خدمات پرداخت ride-hailing را برای کاربران جهانی خود فراهم نموده است. از نظر وی، نکته جالب و هیجانی این همکاری افزودن 90 میلیون کاربر بایننس به شبکه ارائه ‌دهندگان پرداخت ride-hailing  است که باعث رونق یکباره Splyt خواهد شد.

بایننس در مسیر توسعه

نمودار نزولی بازار ارزهای دیجیتال همچنان باعث وحشت کاربران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است، همچنین با وجود اینکه در حال حاضر بیشتر شرکت‌ های دیجیتال نیروی کار خود را کاهش می‌ دهند تا سرپا و سودآور باقی بمانند و از رکود اقتصادی گذر کنند، بایننس علیرغم بازار بشدت نزولی ارزهای دیجیتال، به توسعه خدمات خود ادامه داده است. روز دوشنبه 13 ژوئن بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال اعلام کرد که برای 2000 سمت دیگر استخدام خواهد داشت.

تگ ها