همکاری صرافی دیجیتال OKX با منچسترسیتی در بحبوحه مارکت نزولی

همکاری صرافی دیجیتال OKX با منچسترسیتی در بحبوحه مارکت نزولی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال OKX با باشگاه منچسترسیتی به نظر می رسد که آشفتگی کنونی بازار ارزهای دیجیتال تاثیری بر حمایت های مالی ورزشی نداشته است. منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس،EPL  روز دوشنبه 12 جولای اعلام کرد که صرافی دیجیتال اوکی ایکس در طول فصل 2022 - 2023 اسپانسر کیت تمرینی باشگاه فوتبال خواهد بود.

طبق اظهارات سخنگوی صرافی هدف از این اقدام رشد خدمات صرافی در کنار محبوبیت منچستر سیتی خواهد بود. همچنین منچسترسیتی به تازگی با مهاجم محبوب و جدیدی از نروژ، ارلینگ هالند، قراردادی امضا کرده که یک فرصت عالی برای پیشرفت در لیگ آینده و همزمان محبوبیت بیشتر این صرافی خواهد بود.

بر اساس این قرارداد، تجهیزات تمرینی لیگ زنان و مردان نشان OKX را خواهند داشت و این روند تا پایان نیمه اول سال 2023 ادامه خواهد داشت.

رونمایی از NFTهای منچستر سیتی با مشارکت OKX

بر اساس بیانیه صرافی اوکی ایکس، منچسترسیتی در نظر دارد از چهار NFT هنری خود با همکاری این صرافی رونمایی نماید، این آثار هنری دارای کدهای QR برای شناسایی خواهند بود، پلتفرم صرافی ارز دیجیتال اوکی ایکس قصد دارد با مشارکت خدمات AkseP19، یکی از هنرمندان مشهور خیابانی، به این مهم دست یابد. آژانس جهانی هنر خیابانی از این موضوع حمایت خواهد کرد.

ایده کد QR امکان برنده شدن بلیط های فصلی OKX Hospitality Box را برای طرفداران منچسترسیتی فراهم می کند. همچنین، این NFT های هنری شامل تصاویر برخی از بازیکنان منچسترسیتی از جمله جان استونز، ژائو کانسلو، هالند و جک گریلیش خواهند بود.

مشارکت این دو از حدود چهار ماه پیش آغاز شده است، صرافی OKX از آن زمان به عنوان شریک مبادلات ارزهای دیجیتال باشگاه فوتبال ثبت نام کرده است. صرافی ارز دیجیتال اوکی ایکس در آن زمان اعلام کرده بود که شیوه تعامل طرفداران را با توسعه وب 3 خود تسهیل خواهد بخشید.

سایر معاملات اخیر ارزهای دیجیتال

با وجود نوسانات مارکت ارزهای دیجیتال، قراردادهای حمایت مالی بین شرکت ‌های ورزشی و ارزهای دیجیتال با قدرت به رشد خود ادامه داده است. طبق اخبار، در راستای حمایت مالی از تیم اورتون، تیم ورزشی لیگ برتر انگلیس و Stake، شرکت قمار ارز دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال اوکی ایکس اخیرا برای اسپانسر شدن در مسابقات این دو تیم ثبت نام کرده است. همچنین براساس اظهارات اخیر باشگاه فوتبالPSG ، این تیم با همکاری صرافی اوکی ایکس به تازگی از بلیط های پیش فصل NFT خود رونمایی کرده است. این NFT ها با قیمت 180.36 اتریوم برابر با 207000 دلار عرضه و تا چهارشنبه 13 جولای در فروش باقی می مانند.
 

تگ ها