هندوراس بیت کوین را به عنوان واحد پولی خود پذیرفته است

هندوراس بیت کوین را به عنوان واحد پولی خود پذیرفته است
  • 13:10 1402-10-18
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، منطقه ویژه اقتصادی هندوراس ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را به عنوان واحد حساب پذیرفته است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا در جریان هستید که بیت کوین به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، توسط بسیاری از کشورها به رسمیت شناخته شده است.
توجه داشته باشید که منطقه ویژه اقتصادی هندوراس، ارز بیت کوین(BTC) را به طور رسمی به عنوان یک واحد حساب به رسمیت شناخته است. این حرکت به طور موثری مشروعیت ارز دیجیتال را در تراکنش های مختلف تجاری، مالیاتی و مالی تایید می کند. این اطلاعیه که در 5 ژانویه توسط خورخه کولیندرز، مدیر موقت و کمیسر مالیات منطقه فاش شد، شرایطی را که تحت آن اشخاص حقوقی می توانند بیت کوین را به عنوان واحد حساب خود بپیذرند، تشریح کرد.
اگر می خواهید این خبر را به طور کامل درک کنید، باید از قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال مطلع باشید. نهادهایی که علاقه مند به پذیرش بیت کوین به عنوان واحد حساب خود هستند، باید ظرف 30 روز از دوره مالیاتی مربوطه، اخطاریه ای را به کمیسیون مالیات ارسال کنند. این اعلان باید به یک صرافی معتبر ارزهای دیجیتال مانند صرافی کراکن یا Coinbase اشاره کند.
تا زمان اجرای مراحل نهایی پرداخت مالیات بیت کوین(BTC)، بدهی های مالیاتی نهادهای منتخب بیت کوین با ارجاع به بیت کوین برای اهداف حسابداری داخلی مشخص می شود، ولی به دلار ایالات متحده یا ارز محلی Lempira به Prospera ZEDE گزارش می شود. بعد از اجرای روش پرداخت نهایی مالیاتی بیت کوین، بدهی های مالیاتی به بیت کوین گزارش می شود و واحدها مبلغ مربوطه را به بیت کوین پرداخت خواهند کرد. این بیانیه همچنین شامل یک فرم تایید شده است که نهادها می توانند برای انتخاب بیت کوین خود از آن استفاده کنند.