هنگ کنگ صادرکنندگان استیبل کوین را ملزم به دریافت مجوز می کند!

هنگ کنگ صادرکنندگان استیبل کوین را ملزم به دریافت مجوز می کند!
  • 10:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، هنگ کنگ صادرکنندگان استیبل کوین را ملزم به دریافت مجوز می کند. معیارهای دریافت مجوز HKMA شامل پشتیبانی کامل از تمام استیبل کوین های در گردرش با ذخایر حداقل برابر با ارزش اسمی است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که استیبل کوین ها دسته ای از دارایی های دیجیتال هستند که شما می توانید با استفاده از آنها معاملاتی را انجام دهید.
توجه داشته باشید که هنگ کنگ پیشنهاد کرده است که استیبل کوین های مرجع فیات را می پذیرد و تنظیم می کند، ولی صادرکنندگان موظف به دریافت مجوز محلی خاص خواهند بود. این یکی از نکات اصلی مقاله مشاوره ای است که در 27 دسامبر توسط خدمات مالی و دفتر خزانه داری و اداره پولی هنگ کنگ منتشر شد. دوره مشاوره در 29 فوریه 2024 به پایان می رسد. پیشنهاد قانونی تعریف استیبل کوین های ارجاع شده به فیات را بیان می کند و هر شرکتی را که به طور فعال انتشار FRS خود را برای عمومی مردم هنگ کنگ عرضه می کند را ملزم می کند تا توسط HKMA مجوز بگیرند.
معیارهای دریافت مجوز HKMA شامل پشتیبانی کامل از تمام استیبل کوین های در گردش با ذخایر حداقل دو برابر با ارزش اسمی، تفکیک و حفظ دارایی های ذخیره، افشا و گزارش منظم است. این سند بیان می کند که استیبل کوین های الگوریتمی واجد شرایط مجوز نیستند.
صادرکنندگان ارز دیجیتال با ثبات قیمت یا استیبل کوین باید یک دفتر ثبت شده در هنگ کنگ را با یک مدیر اجرایی، تیم مدیریت ارشد و پرسنل کلیدی در محل باز کنند. کریستوفر هوی، وزیر خدمات مالی خزانه داری نیز گفت با وجود مجوزهای مربوطه خطرات مرتبط با توسعه استیبل کوین را می توان به طور مناسب مدیریت کرد.
 

تگ ها