ورودی دارایی های دیجیتال در یک هفته از 103 میلیون دلار عبور می کند!

ورودی دارایی های دیجیتال در یک هفته از 103 میلیون دلار عبور می کند!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق داده های منتشر شده، ورودی ارزهای دیجیتال در یک هفته از 103 میلیون دلار عبور می کند و به نظر می رسد گاوهای بازار کریپتو برمی گردند. بازار رمز ارزها نوسانات شدیدی دارد که شما برای کسب سود از این نوسانات باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید، جریان های ورودی به صندوق های سرمایه گذاری رمز ارزها بعد از یک وقفه کوتاه دو هفته پیش از سر گرفته شده است، همانطور که در آخرین تحلیل CoinShares نشان داده شده است. به گفته جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین شیرز دارایی های دیجیتال هفته گذشته با ورود خالص 103 میلیون دلاری روبرو شد، چون بازار کریپتو گسترده تر چند روز احساس صعودی را پشت سر گذاشت. این به ویژه هیجان انگیز است، چون نشان دهنده تغییری نسبت به جریان خروجی خالص در صندوق های سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال است که دو هفته پیش شاهد آن بودیم.
افزایش ورودی صندوق های ارز دیجیتال
صندوق های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال دو هفته پیش شاهد خروج خالص جزئی 16 میلیون دلاری بودند که به 11 هفته متوالی جریان ورودی از سپتامبر پایان داد. با این حال، طبق یک پست شبکه های اجتماعی توسط Butterfill این صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته 103 میلیون دلار ورودی خالص جذب کردند. همانطور که انتظار می رفت، بیت کوین باز هم پیشتاز بود و  85 درصد از کل جریان ورودی را جذب کرد. بیت کوین در هفته گذشته شاهد ورود 87 میلیون دلاری بود که در مجموع ورودی خالص آن در سال جاری را به 1.78 میلیارد دلار رساند.
اتریوم نیز با ورودی خالص 7.9 میلیون دلاری بازار آلت کوین ها را رهبری کرد و مجموع ورودی خالص آن را در سال جاری به 23 میلیون دلار رساند. سولانا با ورود خالص 6 میلیون دلاری از این مسیر پیروی کرد. در زمان نوشتن این خبر، مجموع ورودی سولانا در سال جاری به 162 میلیون دلار می رسد که نشان دهنده احساس بهتری است که سولانا در سال جاری با سرمایه گذاران نهادی دیده است.
 

تگ ها