پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در دبی با مشارکت بایننس

پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در دبی با مشارکت بایننس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مجید الفتیم، اپراتور پیشرو مرکز خرید دبی، با بایننس برای پذیرش ارزهای دیجیتال در 29 مرکز خرید، 13 هتل و سایر املاک خود شریک شده است. براساس اظهارات مدیرعامل بایننس، مجید الفتیم یکی از معتبرترین بیزینس های خاورمیانه است و سالانه میلیون ها مشتری از سراسر جهان دارد.

مجید الفتیم که اپراتور زنجیره ای مراکز خرید، هتل ها، سینماها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های خرده فروشی در خاورمیانه، آفریقا و آسیاست، در هفته اول ژوئن همکاری استراتژیک خود را با صرافی جهانی بایننس بصورت رسمی آغاز کرده است. پیش از این این دو شرکت در تعدادی از پروژه های ارزهای دیجیتال و بلاک چین همکاری کرده اند.

طبق مفاد قراداد،Binance Pay یکپارچه خواهد شد تا امکان پرداخت در ارزهای دیجیتال را برای میلیون‌ ها کاربر مجید الفتیم مطابق با قوانین و مقررات مربوطه فراهم نماید. براساس وب سایت بایننس، بایننس پی در حال حاضر از بیش از 40 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

گسترش خدمات بایننس در خاورمیانه و آفریقا با همکاری مجید الفتیمِ دبی

براساس توییت چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران بایننس، این همکاری با راه اندازی امکان پرداخت در29 مرکز خرید، 13 هتل و چندین مراکز خرده فروشی، Carrefour چندکاربردی از طریق Binance Pay برای کاربران این موسسه فراهم خواهد شد. شرکت زنجیره ای مجید الفتیم هم اکنون در 17 کشور جهان فعالیت می کند و اکنون با پذیرش پرداخت دیجیتال قصد دارد با گسترش دامنه فعالیت خود به کشورهای دیگر این زنجیره را گسترده تر نماید.

املاک شرکت مجید الفتیم، شامل 29 مرکز خرید بزرگ در پنج کشور در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا از جمله مال امارات، مال مصر، مال عمان و مال عربستان می باشد. این مراکز خرید در 2021 با بیش از 175 میلیون مشتری جزء بهترین مراکز خرید خاورمیانه بوده اند.

این شرکت همچنین دارای 423 فروشگاه خرده فروشی Carrefour در 16 کشور در سراسر خاورمیانه می باشد و دارای حق امتیاز انحصاری در بیش از 30 کشور در سراسر خاورمیانه، شمال آفریقا و مناطق کشورهای مشترک المنافع است. علاوه بر آن، مجید الفتیم دارای 13 هتل که 11 هتل آن در امارات و دو هتل دیگر در بحرین و 607 سینما می باشد.

به گفته ژائو، مدیر عامل بایننس، مجید الفتیم یکی از معتبرترین بیزینس های خاورمیانه است و یکپارچه ‌سازی فن آوری‌ وب3 امکان دسترسی به روش‌ های جدید تعامل و ارائه راهکارهای جدید برای پرداخت را برای کاربران فراهم می کند.

بایننس اعلام کرد این دو شرکت همچنین در پروژه ‌های دیگری از جمله فهرست کردن توکن ‌های غیرقابل تعویض، NFT در بازار بایننس، ایجاد زیرساخت کیف پول دیجیتال برای نگهداری ارزهای دیجیتال و طراحی و توسعه چندین پلتفرم پرداخت همکاری خواهند نمود. بایننس امیدوار است با گسترش همکاری با شرکت مذکور خدمات خود را در سراسر خاورمیانه و آفریقا افزایش دهد.
 

تگ ها