پیش بینی قیمت بایننس کوین توسط کارشناسان Finder

پیش بینی قیمت بایننس کوین توسط کارشناسان Finder
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پورتال مقایسه قیمت Finder پیش بینی قیمت بایننس کوین خود را روز جمعه 29 جولای به روز کرده است. براساس توضیحات شرکت؛ در اوایل ماه جولای، گروهی متشکل از 54 متخصص، با بررسی صنعت ارز دیجیتال پیش ‌بینی ‌های خود را در مورد قیمت بایننس کوین بین سال 2022 تا سال 2030 ارائه کرده اند.

بدین ترتیب، برخی از کارشناسان Finder آینده نسبتا روشنی را برای بایننس پیش بینی کرده اند، طبق تخمین کارشناسان بایننس کوین تا سال 2025 به 781 دلار و تا پایان سال 2030 به 1814 دلار افزایش خواهد یافت. به گفته یکی از کارشناسان با رشد اکوسیستم زنجیرهBNB ، قیمت بایننس کوین افزایش خواهد یافت و احتمالا تا سال 2030 به 3000 دلار خواهد رسید.

در زمان انتشار، قیمت بایننس کوین بر اساس داده های کوین مارکت کپ، با 5.4 درصد افزایش در 7 روز گذشته و 16.5 درصد در 30 روز گذشته، با 295.32 دلار معامله می شود. بایننس کوین پنجمین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.

براساس اظهارات بن ریچی، مدیر عامل مدیریت سرمایه دیجیتال و یکی از کارشناسان دیجیتال Finder، بایننس کوین احتمالا تا پایان سال تا 300 دلار خواهد رسید.

قیمت بایننس کوین از عرضه و تقاضا تبعیت می کند. طبق توضیحات ریچی بایننس کوین یک مکانیسم توکن سوزی در هر کارمزد تراکنش را معرفی کرده و آنرا به یک دارایی کاهنده تبدیل کرده است. BNB Chain همچنین قصد دارد از یک زنجیره لایه 2 در شبکه پشتیبانی نماید که احتمالا با مشکلات مشابه هزینه کارمزد اتریوم روبرو خواهد شد.

زنجیره هوشمند شبکه بایننس یا BSC، شبکه بلاک چینی است که توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس راه اندازی شده است. از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز، DApps پشتیبانی می کند. زنجیره هوشمند بایننس همراه با زنجیره BNB اجرا می شود.

نظرات کارشناسان درخصوص معاملات خرید و فروش بایننس کوین

همچنین از کارشناسان در خصوص بهترین زمان خرید، فروش یا نگهداری بایننس کوین پرسیده شد، در حالی که گروه تحقیقاتی Finder آینده نسبتاً روشنی را برای بایننس کوین پیش بینی می کنند، تنها 20 درصد آنها موافق خرید این ارز دیجیتال می باشند. 50 درصد کارشناسان معتقدند که بایننس کوین ارزش نگه داری  و هولد را داراست، 30 درصد کارشناسان نیز سرمایه گذاران این ارز دیجیتال را تشویق به فروش کرده اند.

این پنل یا گروه متخصص شامل مدیران دانشگاه های بزرگ دنیا، مدیران مبادلات دیجیتال، تحلیلگران تحقیقات ارزهای دیجیتال و مدیران شرکت‌ های مختلف با محصولات مرتبط با دارایی های دیجیتال می باشند. کارشناسان Finder همچنین اخیراً پیش ‌بینی ‌هایی بسیاری در خصوص چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین، اتریوم، کاردانو و سولانا انجام داده‌ اند. در ماه می، این پنل مرگ ارز دیجیتال شیبا اینو را پیش ‌بینی کرده است.