چشم انداز بازار کریپتو برای سال 2024

چشم انداز بازار کریپتو برای سال 2024
  • 13:10 1402-10-14
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

چشم انداز بازار کریپتو برای سال 2024؛ با راه اندازی ETF بیت کوین در سه ماهه اول سال 2024 ارزهای دیجیتال به سن بلوغ می رسند و شاهد افزایش قیمت ارزهای دیجیتال خواهیم بود. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، بدون شک می دانید که بازار کریپتو نوسانات زیادی دارد و شما برای کسب سود از این نوسانات باید قیمت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید.
با نگاهی به گذشته بازار، سال 2023 بدون شک سال خوبی برای ارزهای دیجیتال بود. زمانی که صرافی های ارز دیجیتال برجسته مانند FTX و بایننس شاهد تغییراتی در رهبری بوده اند، با بازیگران تنظیم شده تری مانند Bullish و Coinbase و EDX در بازار پیشرو هستند. در همین حال، صرافی های آتی سنتی مانند CME شاهد حجم رو به رشدی برای بیت کوین و قراردادهای آتی مرتبط با اتر هستند که اکنون در بهره باز معاملات آتی بیت کوین از بایننس فراتر رفته است.
ما همچنین شاهد تلاش های تازه ای در ایالات متحده برای رتبه بندی ETFهای بیت کوین بودیم که BlackRock با استفاده از SEC در ماه ژوئن بازار را شگفت زده کرد. این توسعه نهادی تشویق کننده به حمایت از تقاضا برای بیت کوین به عنوان یک دارایی واقعی و پوششی برای یک سیستم مالی پر از نقدینگی فیات و محرک های حمایتی کمک کرد و روایت پذیرش گسترده تر برای رمز ارزها را تقویت کرد.
دوره 2023 همچنین یکی از کاهش همبستگی های کلان اقتصادی در رمز ارزها بود. کریپتو مجاز به فعالیت بود و معمولا از سهام و طلای ایالات متحده در طول سال جدا شد. البته با سطوح پایین تری از نوسانات واقعی نسبت به سال های قبل. با کمال تعجب اتر تقریبا همان سطح نوسان بیت کوین را در سال 2023 دریافت کرد و از هنجار تاریخی که به طور کلی 20 درصد بالاتر بود، با نوسانات بیت کوین به سطوحی مشابه نوسانات سهام تک سقوط کرد و بیشتر مطابق با طبقات دارایی های سنتی کاهش یافت.
 

تگ ها