کاردانو خوب درخشید ولی قیمتش تغییر نکرد

کاردانو خوب درخشید ولی قیمتش تغییر نکرد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو در چند ماه گذشته شبکه خود را به شکل چشمگیری توسعه داده است. این استمرار به توسعه بیشتر در بلاک چین کاردانو منجر به رسیدن این شبکه به چندین نقطه عطف جدید شده است. با این حال، قیمت ADA ثابت مانده و تغییری نکرده است. اما چرا؟

آخرین دستاوردهای کاردانو:

سال 2023 سال خوبی برای شبکه کاردانو بوده است زیرا در این مدت چندین دستاورد را جشن گرفته است. اولین مورد از این دستاوردها این است که شبکه کاردانو یکی از طولانی‌ترین زمان‌های آپدیت را در بین بلاک‌چین‌ها ثبت کرده است. کاردانو تا 28 ژوئیه رکورد 2131 روز آپ تایم مداوم را به ثبت رسانده است به این معنا که تقریباً شش سال است که شبکه قطعی نداشته است. در مقایسه با رقبایی مانند Solana که از زمان راه‌اندازی با قطعی‌‌های متعدد مواجه شده است. یکی دیگر از دستاوردهای شبکه توسعه مداوم در شبکه بلاک‌چین آن است. Cardano به طور مداوم در بین 3 اکوسیستم برتر از نظر توسعه رتبه بندی شده است ولی باز هم در روند قیمتی تفاوتی به چشم نمی‌خورد. بر اساس داده‌های ردیاب زنجیره‌ای Santiment، این شبکه در فهرست دارایی‌هایی که بیشترین پیشرفت‌ها را در 30 روز گذشته داشته، رتبه 3 را دارد. این باعث می‌شود که کاردانو پس از Polkadot (DOT) و Kusama Network (KSM) که به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را تصاحب کرده‌اند در رتبه سه جای بگیرد. این رتبه همچنین کاردانو را از نظر توسعه بالاتر از بزرگ‌ترین رقیب خود اتریوم قرار می‌دهد.

اما چرا ADA دستاوردها را در روند قیمتی منعکس نمی‌کند؟

معمولاً وقتی شبکه‌ای مانند کاردانو چنین دستاوردهایی را ثبت می‌کند، در قیمت خود به شکل صعودی منعکس می‌شود. با این حال، چنین عملکردی از ADA به چشم نمی‌خورد. مشکل ممکن است از ADA نباشد و ممکن است از این واقعیت ناشی شود که بازار کریپتو به تازگی روند نزولی دیگری را شروع کرده است. در نتیجه، بازار بیشتر حرکت بیت کوین را دنبال می‌کند که به سمت پایین قیمت 29000 دلار در حال حرکت است. با توجه به تحولات کاردانو، اگر بازار صعود قیمتی خود را از سر بگیرد، ممکن است ADA عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این امر ناشی از احساسات مثبت سرمایه گذاران پیرامون توکن به دلیل دستاوردهای مهم آن است. در همین حال، ADA هنوز در مقیاس وسیع‌تری عملکرد خوبی دارد. با قیمت فعلی، قیمت دارایی دیجیتال بیش از 40 درصد از پایین‌ترین قیمت ماه ژوئن خود افزایش یافته است و ADA که بخش خوبی از این دستاوردها را در اختیار دارد نشان می‌دهد که تقاضا در حال افزایش است و در نتیجه قیمت ثابت است.