کارشناسان از سرقت رمز ارز با هوش مصنوعی در سال 2024 خبر می دهند

کارشناسان از سرقت رمز ارز با هوش مصنوعی در سال 2024 خبر می دهند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت های فعال در بازار ارز دیجیتال و کارشناسان هشدار می دهند که سارقات ارز دیجیتال در سال 2024 کلاهبرداری های متقاعدکننده تری با هوش مصنوعی به کار خواهند برد. به گفته شرکت های امنیت بلاک چینی، سرمایه گذاران ارز دیجیتال باید چشمان خودشان را برای کلاهبرداری های پیچیده فیشینگ و تعداد زیادی از آسیب پذیری های قراردادهای هوشمند در سال آینده حفظ کنند.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که امنیت در بازار رمز ارز بالا است. به گفته شرکت های امنیتی بلاک چین، کلاهبرداری های فیشینگ مبتنی بر هوش مصنوعی، سوء استفاده های BRC-20 و آسیب پذیری های اسمارت کانترکت های جدید از جمله بزرگ ترین تهدیدهایی هستند که پروژه های ارز دیجیتال و سرمایه گذاران احتمالا در سال 2024 با آنها روبرو خواهند شد.
در حالی که ضرر 1.7 میلیارد دلاری کلاهبرداری و هک در سال 2023 به عنوان یک پیشرفت غیرقابل انکار نسبت به 4 میلیارد دلار از دست رفته در سال 2022 است. جسی لکلر، تحلیلگر بلاک چین از CertiK به کوین تلگراف هشدار داد که کلاهبرداری ها در حال پیشرفته تر شدن هستند و کاربران باید بیش از حد باقی بمانند. هوشیار برای سوء استفاده های خوب اجرا شده.
یکی از مواردی که احتمال کلاهبرداری های فیشینگ را در بازار ارز دیجیتال، استفاده از هوش مصنوعی مولد است که به هکرها اجازه می دهد عملیات را خودکار کرده و تماس ها، ویدیوها و پیام های جعلی قانع کننده ای ایجاد کنند که از طریق آنها قربانیان احتمالی را به دام بیاندازند.
جنی پنگ، تحلیلگر تحقیقاتی 0xScope هشدار می دهد که هوش مصنوعی می تواند مولفه کلیدی در تولید جعل های عمیق واقعی تر برای فریب دادن کاربران ارزهای دیجیتال باشد. پنگ افزود که هکرها احتمالا در سال آینده به اکوسیستم رو به رشد BRC-20 نیز به دلیل عدم پیشرفت نسبی در امنیت توجه بیشتری خواهند داشت.
 

تگ ها