کاهش قیمت کاردانو همزمان با تاخیر در ارتقای Vasil 

کاهش قیمت کاردانو همزمان با تاخیر در ارتقای Vasil 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو همزمان با روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ های گذشته از سطوح مقاومت‌ کلیدی کاهش یافته و اصلاحات اخیر، کاردانو را بسیار پایین تر از سطح حمایت اصلی خود قرار داده است. بدین ترتیب کاردانو به سطح 0.44 دلار کاهش یافته که پایین ترین قیمت کاردانو در ماه آگوست بوده است.

با کاهش 13 درصدی در 24 ساعت گذشته، کاردانو یکی از بزرگترین دارایی های زیانده در میان 10 دارایی دیجیتال برتر است. همزمان دوج کوین نیز 14 درصد کاهش یافته است. کاردانو در 14 آگوست به اوج یک ماهه 0.59 دلار رسید که بالاترین قیمت کاردانو از 11 ژوئن بوده است. با این حال، تنها در چند روز، دارایی شاهد کاهش 20 درصدی از اوج قیمتی ماهانه به قیمت فعلی بوده است.

از آنجایی که قیمت یک دارایی تا حدی بر ارزیابی آن تأثیر می گذارد، این کاهش شگفت ‌انگیز در ارزش کاردانو باعث شده است که دارایی از ششمین دارایی دیجیتال سقوط کرده و به رتبه هشتم برسد، بدین ترتیب ارز دیجیتال ریپل و استیبل کوین BUSD بهبود یافته به رتبه 6 و 7 رسیده اند. کاردانو اکنون دارای ارزش بازار 15.2 میلیارد دلار است که کاهش هشدار دهنده ای نسبت به ارزش 20 میلیارد دلاری در 14 آگوست می باشد.

با این حال براساس پیش بینی بسیاری از کارشناسان، کاردانو در سال 2022 همزمان با ارتقاء هارد فورک واسیل افزایش چشمگیری خواهد یافت. بنابراین با پیشرفت ‌های مداوم در اکوسیستم، کاردانو احتمالا به بالاترین سطح خود خواهد رسید. قیمت تخمینی کارشناسان برای کاردانو تا پایان سال جاری 5 دلار می باشد.

تاخیر در ارتقاء هارد فورک واسیل و تاثیر آن بر قیمت کاردانو

عملکرد افتضاح کاردانو در چند روز گذشته پس از هفته‌ های متوالی صعودی رخ داده است. پس از شکست هر دو سطح مقاومت در 0.50 دلار و 0.55 دلار در کمتر از سه هفته، کاردانو به دنبال آزمایش سطح 0.60 دلار با استفاده از سطح مقاومت فعلی 0.55 دلار به عنوان سطح حمایت بوده است.

با کاهش قیمت تا سطح فعلی، کاردانو احتمالا برای بازگشت به سطوح صعودی پیشین به روند مثبت تری نسبت به بقیه بازارها نیاز خواهد داشت. با این حال با توجه به شناسایی یک باگ جدید، ارتقاء هارد فورک واسیل به تاخیر افتاده و احتمالا روند بازگشت و بهبود کمی زمانبر خواهد بود.

براساس اظهارات توسعه دهنده کاردانو، آدام دن، دلیل تاخیر در ارتقاء هارد فورک واسیل شناسایی باگی در CardanoNode 1.35.2 بوده است. این اتفاق موجی از وحشت را در جامعه کاردانو ایجاد کرده است. با این وجود به گفته کارشناسان، همانند ادغام اتریوم این ارتقاء به افزایش قیمت کاردانو کمک خواهد کرد.

همچنین طبق اظهارات کارشناسان سنتیمنت تخمین زده می شود که این دارایی تا پایان 2022 شاهد یک روند مثبت و رو به رشد باشد.