کنفرانس MaskEX Global در خصوص گسترش سبک زندگی دیجیتال در دبی

کنفرانس MaskEX Global در خصوص گسترش سبک زندگی دیجیتال در دبی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

اجلاس سبک زندگی دیجیتال شهری در 30-29 جولای 2022 در دبی در برج های امارات جمیرا برگزار شد. صرافی مشهور جهانی MaskEX Global برگزار کننده و حامی این کنفرانس بوده است. در طول سمینار، صرافی ارز دیجیتال MaskEX در خصوص موضوعات گسترده ای از جمله؛ بلاک چین، دارایی ‌های دیجیتال، نوآوری ‌های تکنولوژیکی، تحلیل و استراتژی های فعلی بازار توضیحاتی برای علاقمندان ارائه کرده است.

براساس پیش بینی اریک یانگ، مدیر اجرایی صرافی MaskEX، مقررات دارایی ‌های دیجیتالی تا پایان سال 2022 تقریبا در سراسر جهان گسترش خواهد یافت. به گفته وی؛ همزمان با رشد تعداد صرافی های معتبر و تطبیق قوانین آنها با مقررات دولت ها جهان شمولی مالی بر بازار ها غالب خواهد بود.

یک معامله گر با تجربه با نام آنیکان اودوفیا که برای به اشتراک گذاشتن ایده "ایمن کردن سبک زندگی دیجیتال" و "تغییر چشم انداز بیزینسی با بلاک چین" دعوت شده است، اظهار داشت که بلاک چین پتانسیل تغییر سبک زندگی نسل های آینده را دارد و احتمالا عصر دیجیتال بزودی زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و مطمعنا صرافی ارز دیجیتال MaskEX با ایجاد شهر هوشمند دیجیتال را در امارات متحده عربی در این مسیر پیشگام خواهد بود.

پروفسور فرهنگ مقدید که برای چندین دهه متوالی تحقیقاتی در خصوص فن آوری بلاک چین انجام داده است، معتقد است که انقلاب دیجیتال سیستم پولی و مالی جهان را تغییر خواهد داد و احتمالا دولتها را به یک یکپارچگی مالی خواهد رساند. اکثر مهمانان کنفرانس نیز معتقد بوده اند که سبک زندگی دیجیتال، جهان و زندگی بشر را تغییر خواهد داد.

همچنین اریک یانگ مدیر اجرایی صرافی MaskEX Global اعلام کرد که در حال اخذ مجوز خدمات دارایی های دیجیتال از بازار جهانی ابوظبی در امارات متحده عربی است، وی معتقد است که صرافی MaskEX Global امارات متحده عربی را وارد عصر دیجیتال جدید خواهد کرد.

استراتژی بلاک چین دبی

دبی از آغاز تاکنون در زمینه نوآوری های دیجیتال پیشرو بوده و اکنون، برای اولین بار در استفاده از فن آوری بلاکچین در جهان پیشگام خواهد بود. استراتژی بلاک چین دبی که توسط شیخ حمدان راه اندازی شده است، نتیجه همکاری دفتر دیجیتال دبی و بنیاد سبک زندگی آینده دبی برای ارزیابی آخرین نوآوری های فن آوری است.

فن آوری بلاک چین ابزاری جدید و قدرتمند است که هم اکنون با تراکنش های ساده، ایمن و مطمئن آینده اینترنت را شکل داده است. استراتژی بلاک چین دبی در راستای تبدیل دبی به شادترین شهر زمین طراحی شده است.

استراتژی بلاک ‌چین دبی فرصت ‌های اقتصادی را برای همه بخش ‌های اقتصادی فراهم می‌کند و شهرت دبی را به عنوان یک رهبر فن آوری جهانی تقویت می‌کند. در صورت موفقیت، دبی اولین دولت مبتنی بر بلاک چین خواهد بود که اقتصاد آینده را هدایت خواهد کرد.

تگ ها