کوین بیس در مسیر گسترش به اروپا در میان زمستان ارزهای دیجیتال

کوین بیس در مسیر گسترش به اروپا در میان زمستان ارزهای دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس در بحبوحه زمستان ارزهای دیجیتال در حال گسترش فعالیت های خود به کشورهای مختلف اروپایی است. علیرغم اخراج تعداد زیادی از کارمندان و لغو پیشنهادهای شغلی، نانا موروگزان، معاون ارشد کوین بیس در خصوص اهداف دریافت مجوز حضور صرافی در ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و هلند توضیحاتی ارائه کرده است.

صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس قبلاً اولین کارمندان خود را در سوئیس استخدام کرده است و چندین مجوز تجاری ارزهای دیجیتال برای حضور در بریتانیا، ایرلند و آلمان دریافت کرده است.

در مصاحبه ای در 29 ژوئن، نانا موروگزان، معاون ارشد کوین بیس اظهار داشت که این شرکت اکنون به دنبال گسترش خدمات خود به اروپا است. علاوه بر این، در میان رکود بازار ارزهای دیجیتال تمامی خدمات تجاری شرکت در منطقه فعال خواهد بود.

براساس اظهارات معاون ارشد کوین بیس، از آنجایی که هم اکنون بسیاری از کسب ‌وکارهای متمرکز بر ارزهای دیجیتال با کمبود نقدینگی و خطر ورشکستگی روبرو هستند، این برحه زمانی لحظه ایده‌آلی برای گسترش خدمات به کشورهای دیگر است.

سقوط بازار ارزهای دیجیتال تقریباً 2 تریلیون دلار از ارزش کلی بازار را از بین برده است و در حال حاضر، ارزش بازار به دلیل بحران نقدینگی تقریباً 900 میلیارد دلار می باشد، در این بین صندوق سرمایه Three Arrows و شبکه سلسیوس نیز تقریباً تعطیل شده اند.

کوین بیس در مسیر رقابت با دیگر صرافی های جهانی

براساس اظهارات مدیر عامل کوین بیس، این صرافی بزرگ در آخرین بازار نزولی بزرگ در سال ‌های 2015-2016 وارد تجارت در بازارهای مالی بریتانیا و اروپا شده است. کوین ‌بیس شناخته ‌شده ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، با این حال رقابت شدیدی با شرکت ‌های جدید از جمله بایننس، FTX و کریپتو دات کام داشته است.

همچنین اخیرا شعبه ایالات متحده بایننس اعلام کرده که دیگر هزینه ای برای معاملات بیت کوین دریافت نخواهد کرد، پس از اعلام این خبر از سوی بایننس ایالات متحده سهام کوین بیس کاهش چشمگیری یافته است.

رقبای کوین بیس در حال به دست آوردن محبوبیت در سایر مناطق جهان می باشند، کوین بیس نیز برای عقب نماندن از رقبای خود در حال گسترش خدمات خود به سراسر جهان است. با این حال هر دو صرافی ارزهای دیجیتال بایننس و FTX مجوزهایی را در خاورمیانه دریافت نموده اند. علاوه بر آن، بایننس در فرانسه و ایتالیا نیز مجوز تجاری دریافت کرده است و به دنبال مجوز در کشورهای دیگر اروپایی است.

همچنین همزمان با زمستان ارزهای دیجیتال و بحران نقدینگی شرکت های دیجیتال، صنعت فن آوری دیجیتال در سراسر جهان در حال تعدیل نیروهای خود می باشد، کوین بیس نیز از این امر مصون نمانده است. این بحران شرکت را مجبور کرده که تقریباً 18 درصد از پرسنل جهانی خود را در ماه ژوئن کاهش دهد که بر خدمات صرافی در بریتانیا و ایرلند تأثیر گذاشته است.
 

تگ ها