کیتلین لانگ خواستار حذف 99% بازار کریپتو

کیتلین لانگ خواستار حذف 99% بازار کریپتو
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک بیانیه جسورانه و بحث برانگیز، کیتلین لانگ ادعا کرده است که 99٪ از صنعت ارزهای دیجیتال باید حذف شود تا افزایش اهرم کاهش یابد و پیشرفت آینده صنعت بهبود یابد.

نیاز به تغییرات اساسی صنعت برای پایداری:

کیتلین لانگ، موسس و مدیرعامل Custodia Bank، یک شرکت بانکداری دارایی های رمزنگاری، خواستار تغییرات در صنعت کریپتو و شیوه های آن شده است. مدیر عامل شرکت تاکید کرد که تنها 1٪ از صنعت کریپتو باید اجازه فعالیت داشته باشد در حالی که 99٪ صنعت باید نابود شود و اکثر شرکت های رمزنگاری در این صنعت "خارج شوند". در یک مصاحبه شدید با Bezinga، لانگ در مورد دیدگاه های بحث برانگیز خود در مورد صنعت کریپتو قاطعانه اظهار داشت که این صنعت دارای پتانسیل عظیمی است اما به طور قابل توجهی توسط شرکت های رمزنگاری که با استفاده از فعالیت های تجاری با اهرم بالا کار می کنند، عقب نشینی می کند. لانگ اظهار داشت که بحثی فعال با فرد برجسته ای داشته است که نظرات او را به اشتراک می گذارد و از این ایده حمایت می کند که اکثریت صنعت باید پاکسازی شود تا پیشرفت کند. من با یک فرد برجسته مناظره داشتم. گفتم: «ببین، 90 درصد این صنعت هنوز باید از بین برود، و او گفت که این درصد 99 درصد است و فکر می‌کنم این درست است. منظورم این است که چه 90 درصد باشد چه 99 درصد، شما نکته را می بینید، هنوز یک دسته از مزخرفات وجود دارد که باید پاک شوند.»

لانگ صنعت کریپتو را با حباب سهام فناوری 1999 مقایسه می کند:

کیتلین لانگ صنعت کریپتو فعلی را به حباب سهام فناوری در سال 1999 تشبیه کرده است. به ویژه، حباب سهام فناوری که همزمان با رشد پذیرش اینترنت بود، 800 درصد در سرمایه گذاری ها افزایش یافت و سرمایه گذاران شرکت های برجسته در سراسر جهان را جذب کرد. بازار سهام پس از رسیدن به اوج خود، 740 درصد سقوط کرد و اکثر سرمایه گذاران و شرکت ها ورشکست و تعطیل شدند. لانگ این سقوط بازار سهام را با سقوط بازار کریپتو در سال 2022 مقایسه می‌کند که منجر به سقوط بیت کوین حدود 70 درصد و آلت‌کوین‌های اصلی بین 80 تا 90 درصد شد که منجر به ورشکستگی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ شد. او همچنین اظهار داشت که اگر صنعت کریپتو به تقویت فعالیت های معاملاتی از طریق اهرم ادامه دهد و در عین حال به صرافی های غیرقانونی اجازه فعالیت دهد، موفق نخواهد شد. «این از جهاتی تکرار حباب سهام فناوری در سال 1999 است. و موفق نخواهد شد، و باید شسته شود، اما بازارها آن را شستشو می دهند. لانگ پیشنهاد کرد که فقدان مقررات مناسب در مورد مبادلات رمزنگاری خطرات و چالش‌های موجود در فضای کریپتو را تشدید می‌کند. علاوه بر این، او فاش کرد که از سرکوب اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد مبادلات رمزنگاری در صنعت حمایت می کند. با این وجود، مدیرعامل نابودی کامل صنعت کریپتو را پیشنهاد نکرده است، بلکه تنها بخش عمده‌ای از آن است. وقتی از لانگ در مورد دیدگاه او در مورد ارز دیجیتال بیت کوین پرسیده شد، گفت: "من واقعاً به قیمت اهمیت نمی دهم. این کمترین جنبه جالب این فناوری است. من بیشتر به آن به عنوان یک فناوری علاقه مند هستم.»
 

تگ ها