گسترش خدمات صرافی ارز دیجیتال Crypto.com به کره جنوبی

گسترش خدمات صرافی ارز دیجیتال Crypto.com به کره جنوبی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی Crypto.com، پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، اخیرا از توسعه پلتفرم خود خبر داده از خریدهای صرافی در کره جنوبی رونمایی کرده است. هدف از گسترش خدمات دیجیتال به کره جنوبی در راستای اهداف صرافی برای معکوس کردن روند نزولی بازار فعلی بوده است.

Crypto.com با ثبت خود تحت قانون تراکنش های مالی الکترونیکی کشور کره جنوبی و ارائه دهنده دارایی های دیجیتال، شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت کره جنوبی PnLink و شرکت تبادل دارایی مجازی OK-BIT را خریداری کرده است. این پلتفرم معاملاتی توضیحاتی درخصوص ارزش یا مبلغ معامله و موانع احتمالی صرافی برای ارائه طیف وسیع خدمات در کره جنوبی ارائه نداده است.

اعلامیه صرافی در مورد گسترش خدمات و خرید در "هفته بلاک چین 2022" اعلام شده است. در طول هفته بلاک چین، کریپتو دات کام اعلام کرد که صرافی چندین ارائه دهنده خدمات پرداخت و ارائه دهنده دارایی خدمات دیجیتال را خریداری کرده است.

همچنین مجوز ارائه ‌دهنده خدمات دارایی دیجیتال اکنون به پلتفرم معاملاتی اجازه می ‌دهد تا خدمات مبادله و نگهداری دارایی دیجیتال خود را ارائه نماید. این خدمات باید مطابق قوانین مربوط به ایمنی و قابلیت اطمینان تراکنش های مالی الکترونیکی کره جنوبی باشند.

توسعه پلتفرم دیجیتال صرافی Crypto.com در راستای توانمندسازی اقتصاد کره جنوبی

کره جنوبی اخیرا شاهد افزایش پذیرش گسترده دارایی های دیجیتال بوده است و این بدین معنی ست که این شرکت های بسیاری کره جنوبی را به عنوان مکانی برای رشد انتخاب کرده اند.

براساس اظهارات اریک آنزیانی، مدیر عامل صرافی Crypto.com؛ صرافی ارز دیجیتال با ادامه فعالیت های خود در کره جنوبی و گسترش خدمات صرافی در تلاش است تا پلتفرم خود را توسعه دهد. این صرافی همچنین در نظر دارد با شرکت های گیمینگ و سرگرمی کره جنوبی نیز همکاری نماید.

همچنین پس از فروپاشی اکوسیستم 40 میلیارد دلاری ترافورم لبز و کاهش اعتماد سرمایه گذاران خرد، مقامات اجرایی کره جنوبی قوانین جدید و سخت گیرانه تری را برای محافظت از سرمایه گذاران ارائه داده اند.

پاتریک یون، مدیرعامل شعبه کره جنوبی Crypto.com نیز اظهار داشته است که گسترش خدمات پلتفرم معاملات ارز دیجیتال به تکامل بیشتر و تقویت تجارت کره جنوبی کمک خواهد کرد و همچنین از ایجاد و توسعه بیشتر اکوسیستم وب 3 نیز پشتیبانی خواهد نمود.

دریافت مجوز خدمات دیجیتال دیگر توسط صرافی Crypto.com

صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام اخیرا موفق شده است که زیر نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس خدمات دیجیتال خود را در این کشور گسترش داده است، همچنین این صرافی در ماه ژوئن مرجع تنظیم دارایی های دیجیتال دبی را دریافت کرده است.

همچنین طبق گزارش صرافی ارز دیجیتال کریپتو دات کام، اداره پولی سنگاپور در ماه جولای مجوز اولیه برای شروع ارائه خدمات پرداخت های دیجیتال را ارائه کرده است.
 

تگ ها