گسترش خدمات صرافی دیجیتال چینی Huobi در آمریکای لاتین

گسترش خدمات صرافی دیجیتال چینی Huobi در آمریکای لاتین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی چینی Huobi در 28 می اعلام کرده که یک صرافی ارز دیجیتال آمریکای لاتین به نام Bitex را خریداری کرده است و هدف از این اقدام ارتباط با کشورهای آمریکای لاتین مانند شیلی، آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه بوده است.

براساس توضیحات صرافی ارز دیجیتالHuobi ، از آنجایی امریکای لاتین به عنوان یکی از فعال ترین مناطق پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است؛ این شرکت در حال گسترش خدمات و نفوذ خود در آمریکای لاتین  می باشد.

طبق توضیحات صرافی پیشرو جهانی،Huobi Global این شرکت با ورود به بازار آمریکای لاتین و خریداری Bitex مسیر گسترش خدمات خود در آمریکای لاتین را هموار خواهد کرد. با این حال این بیانیه شرایط قرارداد بین صرافی ‌های Huobi و  Bitexرا مشخص نکرده است.

صرافی بیت ایکس مستقر در آمریکای لاتین، صرافی ارز دیجیتالی ست که در سال 2014 ایجاد شده و بازار قابل توجهی در سطح منطقه برای ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها فراهم کرده است. خدمات بیت ایکس در کل آمریکای لاتین فعال می باشد. اگرچه صرافی Huobi با خرید بیت ایکس شرکت مادر خواهد بود، اما Bitex برندسازی، تیم مدیریتی و عملکرد فعلی خود را حفظ خواهد نمود.

بورس جهانی Huobi و بازار آمریکای لاتین

مدیر عامل صرافی چینی، در خصوص سرمایه گذاری Huobi در آمریکای لاتین توضیحاتی ارائه کرده است؛ براساس اظهارات وی، از زمانی که Huobi Global برای اولین بار پا به بازار آمریکای لاتین گذاشته، این شرکت رشد و پذیرش گسترده ای را تجربه کرده است.

از نظر او آمریکای لاتین یکی از فعال ترین و سودده تریت بازارها در سراسر جهان می باشد. او اضافه کرد هر دو طرف این معامله از انتخاب خود رضایت کامل داشته و تلاش خواهند کرد خدمات خود را در آمریکای لاتین افزایش دهند.

همچنین، مدیر عامل صرافیHuobi تاکید کرد که این همکاری به معامله گران و کاربران این صرافی ها فرصت قابل توجهی برای دسترسی به نقدینگی، امنیت و ثبات ارائه خواهد کرد.

برندسازی و مدیریت  Bitex

همانطور که قبلاً اعلام شده است، صرافی Huobi پلتفرم خدمات خود را با اکوسیستم Bitex راه اندازی خواهد کرد و شرکت آمریکایی لاتین تیم، عملکرد و برند خود را حفظ خواهد نمود. بنابراین، این همکاری کاربران بیت ایکس را قادر خواهد ساخت تا به ارزهای دیجیتال بیشتری که در پلتفرم معاملاتی جهانی Huobi ارائه می ‌شود، دسترسی داشته باشند.

این اولین باری نیست که Huobi Global وارد بازار آمریکای لاتین شده است. این صرافی در سال 2019 برای اولین بار در آمریکای لاتین Huobi Argentina را راه اندازی کرد، از زمان استقرار خود در بازار آرژانتین، Huobi Argentina رشد عظیم 1370 درصدی را تجربه نموده است.

شایان ذکر است که Huobi global چهارمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات می باشد. از نظر ذخایر دارایی دیجیتال،Huobi با داشتن حدود 11.7 میلیارد دلار در دارایی تحت مدیریت یا AUM در رتبه سوم جهانی قرار دارد.

براساس اظهارات فرانسیسکو بوئرو مدیر عامل بیت ایکس، Huobi Global به گسترش دامنه  خدماتBitex  کمک خواهد نمود.
 

تگ ها