گسترش خدمات صرافی Bybit سنگاپور

گسترش خدمات صرافی Bybit سنگاپور
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Bybit، صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، اعلام کرده است که خدمات خود را در آرژانتین گسترش خواهد داد. با توجه به محبوبیت صنعت ارزهای دیجیتال در کشور سنگاپور، این صرافی تصمیم گرفته است تا خدمات دیجیتال خود را در دسترس شهروندان آرژانتینی قرار دهد، همچنین این صرافی دارای یک تیم اختصاصی برای پشتیبانی از خدمات منطقه آرژانتین خواهد بود.

بازار بکر و رشد صنعت ارزهای دیجیتال در آرژانتین تا کنون مورد توجه شرکت های بین المللی قرار نگرفته است. با این حال Bybit، که جزء ده صرافی برتر از نظر حجم معاملات می باشد، اعلام کرده است که خدمات تجاری و دیجیتال خود را برای حمایت مستقیم از کاربران آرژانتینی گسترش خواهد داد.

برای دستیابی به این هدف، شرکت صرافی بای بیت تیمی را برای رسیدگی به نیازهای قابل اجرا و حمایت از کاربران آرژانتینی آینده خود اختصاص خواهد داد، بدین ترتیب کاربران می توانند تجارت ارزهای دیجیتال خود را از طریق پلتفرم بای بیت انجام دهند. همچنین بای بیت اعلام کرده است که این پلتفرم به زبان اسپانیایی، زبان رسمی کشور آرژانتین در دسترس کاربران خواهد بود.

صرافی بای بیت در خصوص این اقدام اظهار داشت که با در نظر گرفتن سطح نفوذ و رشد سریع پذیرش ارزهای دیجیتال در آرژانتین، Bybit تصمیم گرفته به دلیل اهمیت بازار آرژانتین خدمات خود را در این منطقه آمریکای لاتین گسترش دهد.

ضرورت ایجاد خدمات دیجیتال در آرژانتین

دولت برای کنترل مبادلات ارز خارجی محدودیت هایی ایجاد کرده است؛ دقیقا مشابه آنچه قبل از آرژانتین توسط دولت ونزوئلا ایجاد شده بود، که این محدودیت ها بر افزایش تورم تاثیر گذاشته و ضرورت ایجاد یک سیستم مالی جدید و جایگزین را آشکار کرده است. از این رو پدیده پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال در آرژانتینی طی سال ‌های اخیر پس از ایجاد محدودیت ‌های دولتی در خصوص مبادلات دلاری شهروندان گسترش یافته است.

براساس اظهارات صرافی بای بیت، ضروت ایجاد سیستم جایگزین مالی بازار بزرگی از سرمایه را در آرژانتین بوجود آورده است. همچنین به دلیل شرایط بازار ملی و بین ‌المللی، تقاضای کاربران آرژانتینی در آینده افزایش خواهد یافت، از این رو صرافی بای بیت در نظر دارد از برنامه ‌های جدید خود در راستای گسترش خدمات خود رونمایی نماید.

گونزالو لما، مدیر خدمات Bybit آرژانتین در این خصوص اظهار داشت که شرایط اقتصاد کلان نیز به عاملی برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در آرژانتین تبدیل شده است که صرافی در نظر دارد با افزایش تعداد کاربران و علاقه به استفاده از دارایی های دیجیتال امکان دریافت حواله در ارزهای دیجیتال و یا حتی پرداخت های دیجیتال برای کالا و خدمات را ارائه نماید.

همچنین تمام خدمات و ابزارهای سرمایه گذاری موجود صرافی بای بیت در آرژانتین و 22 درصد از بازده درصدی سالانه در سپرده های Dai به کاربرانی که قبل از 11 جولای ثبت نام کنند، تعلق خواهد گرفت.
 

تگ ها