گسترش خدمات Poloniex در هند

گسترش خدمات Poloniex در هند
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال پولونیکس اخیرا میزبان نشستی با حضور میهمانانی از هند به عنوان بخشی از تور جهانی پولونیکس بوده است. برگزاری این جلسات هفتگی که از جولای 2022 آغاز شده، میزبان بیش از 70 سرمایه گذار بزرگ در زمینه دیجیتال بوده است. این اقدام با هدف ترویج گسترش خدمات و حضور صرافی ارز دیجیتال پولونیکس در هند و ایجاد یک سیستم تجاری جدید صورت گرفته است. 

برخی از موضوعات اصلی مورد بحث در این نشست حول محور ارزهای دیجیتال و تأثیرات آن بر اقتصاد جهانی بوده است. مدیر بازاریابی صرافی پولونیکس در مورد سرمایه گذاری های دیجیتال، نحوه شناسایی پروژه های خوب و ایمن ماندن در حین سرمایه گذاری و اهمیت ساخت و ساز در هند، به ویژه در بازارهای نزولی توضیحات مفصلی را ارائه کرده است.

وی با اشاره به لزوم گسترش دامنه خدمات در هند، اظهار داشت که هند بزرگترین بازار مبادلات از هر نوعی است و پتانسیل مارکت هند نامحدود است. همچنین بخش زیادی از مخاطبان هنوز مورد هدف مشاغل بزرگ قرار نگرفته اند.

بدین ترتیب، صرافی پولونیکس، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا نیازهای مخاطبان را درک و در عین حال مطابق چارچوب مقررات کشور کار کند. همچنین هدف اصلی و اساسی صرافی ارائه حداکثر شفافیت و توسعه ارزش های اعتماد و وفاداری را در بین همه کاربران و سرمایه گذاران است.

علاوه بر این، صرافی پولونیکس با Octaloop، بهترین آژانس بازاریابی بلاک چین در هند برای راه اندازی تور هند بلاک چین و آموزش کاربران مبتدی همکاری کرده است. تور بلاک چین هند مجموعه ای از رویدادهایی است که توسط Octaloop برای کمک به گسترش آگاهی در مورد فن آوری وب 3 و بلاک چین انجام خواهد شد.

تیم پولونیکس در راستای گسترش خدمات خود با علاقه مندان ارزهای دیجیتال در شهرهای مختلفی از جمله چنای و حیدرآباد نیز در ماه سپتامبر ملاقات خواهد کرد. این ملاقات‌ ها پیش زمینه ای برای میزبانی رویداد اصلی تور بلاک چین در بنگالور در سپتامبر 2022 خواهد بود.

درباره صرافی پولونیکس

صرافی ارز دیجیتال پولونیکس در سال 2014 تأسیس و از آن زمان تاکنون در خصوص مبادلات دارایی های دیجیتال پیشگام بوده است. هدف این پلتفرم فراهم کردن فضایی قابل اعتماد و شهودی برای تمامی کاربران مبتدی و پیشرفته است. صرافی با ارائه بیش از 500 جفت معاملات اسپات و قراردادهای مبادله دائمی با اهرم 100 برابر در معاملات فیوچرز امکان معاملات متعدد را برای کاربران فراهم کرده است. این پلتفرم همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته و چندزبانه در بیش از 100 کشور دنیا است.

این صرافی در راستای گسترش خدمات جهانی خود در نظر دارد تا با میزبانی کمپین های مختلف در زمینه بلاک چین، به برگزاری جلسات بین المللی همزمان با مارکت نزولی ادامه دهد. نقشه راه پولونیکس شامل همکاری های مختلف با پروژه های محلی، گسترش تیم های توسعه بومی و افزایش پذیرش فن آوری بلاک چین است.
 

تگ ها